Czego nie mówią testy kompetencji?

HR

Testy kompetencji to bardzo użyteczne narzędzie, które musi być jednak stosowane ostrożnie i ze świadomością, że wyniki mogą powiedzieć o pracownikach całkiem sporo, ale mogą też równie wiele ukryć....

29.08.2014

Telemarketerzy podbijają rynek pracy

Już około dwudziestu tysięcy osób zatrudniają firmy świadczące usługi call center i telemarketingu zewnętrznym klientom. Większość rynku opanowało kilkanaście dużych spółek, informuje Rzeczpospolita.

28.08.2014

Codzienne nadgodziny

BHP

Firmy zamiast zatrudniać nowych ludzi, wolą zlecać załodze pracę ponad normy informuje Dziennik Gazeta Prawna.

28.08.2014

SN: przyczynę dyskryminacji trzeba udowodnić

Sąd orzeknie odszkodowanie za dyskryminację tylko wtedy, gdy pracownik przedstawi jej przyczynę i udowodni podczas procesu. Samo gorsze traktowanie pracownika od innych to za mało, by roszczenie...

28.08.2014

Wypadek w drodze do lub z pracy – co potem?

BHP

Szczególny sposób ochrony pracownika, który uległ wypadkowi dotyczy nie tylko sytuacji gdy ma on miejsce przy stanowisku pracy. Dotyczy to również zdarzeń, które mają miejsce do lub z pracy, jednak z...

27.08.2014