Od 15 kwietnia ważne zmiany w Kodeksie karnym skarbowym

Doradca podatkowy

29 marca br. Prezydent podpisał ustawę nowelizującą Kodeks postępowania karnego. Nowe przepisy oznaczają rezygnację z obowiązującego od lipca 2015 r. sądowego etapu postępowania karnego opartego na...

31.03.2016

Dobra organizacja pracy, czyli jak zapanować nad czasem

Doradca podatkowy

Nie mam czasu na zarządzanie czasem, muszę zająć się swoją pracą - tak mówią osoby pochłonięte przez wir zajęć zawodowych. Warto jednak posłuchać rady eksperta od skutecznego działania, który...

24.03.2016

Zawód zaufania publicznego – co to oznacza dla klienta?

Doradca podatkowy

Posługując się w informacji skierowanej do klienta pojęciem zawodu zaufania publicznego warto rozwinąć ten ważny argument z katalogu korzyści wynikających ze współpracy z doradcą podatkowym.

24.03.2016

Do 31 marca doradca musi zgłosić punkty za szkolenia

Doradca podatkowy

31 marca 2016 r. upływa termin dokonania na portalu mDoradca wpisu informacji o uczestnictwie w 2015 r. w punktowanej formie podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez doradców podatkowych.

14.03.2016

Szkolenia dla klientów kancelarii podatkowej

Doradca podatkowy

Poszerzenie oferty kancelarii podatkowej o organizację szkoleń dla klientów to skuteczny sposób na zwiększenie atrakcyjności kancelarii, a przez to zatrzymanie dotychczasowych i przyciągnięcie nowych...

10.03.2016

Sukcesja kancelarii podatkowej

Doradca podatkowy

Większość aktywnych zawodowo doradców to dzisiaj osoby po 50 roku życia. Jednym z najistotniejszych problemów, z jakim już teraz lub w niedalekiej przyszłości będą musieli się zmierzyć, to...

10.03.2016

Skuteczna sprzedaż usług

Doradca podatkowy

Jednym z czynników warunkujących skuteczną sprzedaż usług jest umiejętność zestawienia cech usługi i korzyści wynikających z niej dla klienta.

25.02.2016

Zarządzanie danymi klienta kancelarii

Doradca podatkowy

Im więcej wiemy na temat klientów, tym łatwiej zidentyfikować ich potrzeby i zaoferować im odpowiednie usługi. Nawet niewielka kancelaria powinna w uporządkowany sposób gromadzić i przechowywać...

25.02.2016

Sztuka przyciągania klientów

Doradca podatkowy

Marketing musi być uwodzeniem, nie napaścią pisze David H. Maister, ekspert od zarządzania firmami usług profesjonalnych. Rzeczywiście, nachalne metody promocji, takie jak reklama czy akwizycja są w...

24.02.2016

Do kogo kierować komunikaty promocyjne?

Doradca podatkowy

Przedsiębiorcy bardzo rzadko zmieniają biura rachunkowe i kancelarie podatkowe. Jeśli nie dojdzie do rażących uchybień po stronie usługodawcy lub znaczącego pogorszenia kondycji firmy, skutkującej...

18.02.2016

Cztery P już już nie wystarcza

Doradca podatkowy

Każdy, kto choć trochę interesuje się marketingiem słyszał o koncepcji 4P czyli o marketingowym miksie. Autorzy najnowszej wersji biblii marketingu - P. Kotler i K. Lane uważają, że dzisiaj 4P to za...

04.02.2016

Rocznice i jubileusze kancelarii podatkowej

Doradca podatkowy

Uroczyste obchody rocznic lub jubileuszy (co najmniej 25 lat) istnienia kancelarii to dobra okazja do nagłośnienia informacji na jej temat, szczególnie na lokalnym rynku.

27.01.2016