Joanna Polańska-Solarz

Artykuły autora

Zaufanie to nie tylko tajemnica zawodowa

Doradca podatkowy

Praca kancelarii podatkowej to w znacznej mierze kontakt z ludźmi. Z tego względu budowanie relacji stanowi fundament każdego planu biznesowego i marketingowego. Jednym z warunków dobrych relacji na...

09.06.2016

Doradco, wyjdź z inicjatywą

Doradca podatkowy

Hamulcem dla rozwoju kancelarii podatkowej może być bierna postawa w stosunku do klienta. Podobnie jest z pozyskiwaniem nowych zleceń zostawiając obie te kwestie losowi, nie możemy liczyć na...

09.06.2016

Trzy kroki do efektywnej promocji kancelarii podatkowej

Doradca podatkowy

Działania promocyjne prowadzone są w dwóch zasadniczych celach: po pierwsze mają budować wizerunek kancelarii podatkowej, a po drugie zwiększać sprzedaż oferowanych przez nią usług. Oba cele są ze...

02.06.2016

Promocja oparta na relacjach

Doradca podatkowy

Czy można skutecznie promować kancelarię bez posiadania nowoczesnej strony internetowej, profilu na Facebooku, zamieszczania reklamach w prasie i wysyłania newsletterów? Tak strategia marketingowa...

02.06.2016

Sposoby na nawiązanie kontaktu z potencjalnym klientem

Doradca podatkowy

Pozyskanie nowych zleceń nie jest możliwe bez nawiązywania kontaktów z ludźmi. Czekając, aż klient sam zapuka do drzwi biura mamy marne szanse na rozwinięcie biznesu. Trzeba wziąć sprawy w swoje ręce...

27.05.2016
1    25  26  27  28  29  30  31  32  33    112