Doradca podatkowy będzie pomocnikiem fiskusa
Doradcy podatkowi będą pomagać w przestrzeganiu prawa podatkowego. Podatnicy obsługiwani przez doradców będą mogli natomiast liczyć na lepsze traktowanie przez organy podatkowe potwierdza...
Doradcy podatkowi będą pomagać w przestrzeganiu prawa podatkowego. Podatnicy obsługiwani przez doradców będą mogli natomiast liczyć na lepsze traktowanie przez organy podatkowe potwierdza...
W Ministerstwie Finansów trwają prace nad wprowadzeniem zasady, zgodnie z którą podatnik, którego sprawy są prowadzone przez doradców podatkowych, będzie mógł liczyć na preferencyjne traktowanie...
Rzecznik Praw Obywatelskich jest zaniepokojony rozważanymi przez resort finansów propozycjami ingerencji w tajemnicę zawodową osób wykonujących zawody zaufania publicznego, w tym doradców...
To nie doradca tylko klienci powinni powiadamiać fiskusa o swoich planach optymalizacyjnych - przekonują doradcy podatkowi. I twierdzą, że ograniczenie tajemnicy zawodowej pomniejszy rolę zawodu...
Warto uświadomić klientowi, że współpraca z renomowanym dostawcą usług profesjonalnych wpływa pozytywnie na jego wizerunek i uwiarygadnia go w stosunku do otoczenia.
Niezależnie od tego, czy chcemy stworzyć aktualność na firmową stronę internetową, napisać artykuł, dodać wpis na fanpageu czy przekazać informacje za pośrednictwem maila musimy zrobić wszystko, by...
Do grona partnerów kancelarii act BSWW dołączyła Małgorzata Wąsowska, doradca podatkowy z wieloletnim doświadczeniem w doradztwie.
Marketing w każdej formie jest jedną z kluczowych aktywności firmy, niezależnie od jej wielkości i branży, w jakiej działa. Marketing cyfrowy rośnie w siłę, ponieważ przedsiębiorcy dostrzegają...
Choć większość właścicieli kancelarii podatkowych i biur rachunkowych deklaruje, że stosowanie marketingu jest niezbędne, by rozwijać swoją działalność, niewielu z nich w praktyce stosuje w...
Firmy coraz chętniej wykorzystują media społecznościowe w komunikacji marketingowej. Oto kilka wskazówek, jak prezentować się w social media, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów.
Komunikacja marketingowa kancelarii podatkowych i biur rachunkowych służy zwiększeniu widoczności firmy na rynku, pozyskaniu nowych zleceń, utrzymaniu dobrych relacji z dotychczasowymi klientami oraz...
W usługach świadczonych przez kancelarie podatkowe i biura rachunkowe inicjatywa nie leży po stronie klienta to doradca lub księgowy powinien wykazać się aktywnością po to, by usługa stanowiła dla...
Wbrew pozorom podwyżka wynagrodzenia lub premia nie są jedynymi i najskuteczniejszymi sposobami na zmotywowanie pracowników i zwiększenie efektywności ich pracy. Oto kolejne wskazówki dla osób...
Wbrew pozorom podwyżka wynagrodzenia lub premia nie są jedynymi i najskuteczniejszymi sposobami na zmotywowanie pracowników i zwiększenie efektywności ich pracy. Oto kilka wskazówek dla osób...
Coraz więcej kancelarii podatkowych i biur rachunkowych prezentuje swoją ofertę podczas targów adresowanych do małych i średnich przedsiębiorstw. Poza nawiązywaniem kontaktów biznesowych budują w ten...
Podstawowym zadaniem PR-u jest informowanie i komunikowanie się z otoczeniem. Są jednak środki uzupełniające, które ułatwiają zdobycie zrozumienia i pozytywnego nastawienia ze strony otoczenia firmy.
Chociaż punktem wyjścia do stworzenia strategii komunikacyjnej jest tożsamość firmy, to aż 95% firm i organizacji ma problem z jej określeniem. Żadne działania promocyjne nie przyniosą efektów, jeśli...
Spotkania z klientami, kontrahentami, partnerami biznesowymi to codzienność każdej kancelarii podatkowej i biura rachunkowego. Niestety, część z nich to strata cennego czasu. Co zrobić, by spotkanie...
Prowadzenie firmowego profilu na Facebooku lub w innych mediach społecznościowych wymaga wsparcia przez reklamę. Dzięki niej informacja na nasz temat trafi do szerszego kręgu odbiorców potencjalnych...
Trudno lekceważyć e-mail marketing, skoro drugą w kolejności aktywnością użytkowników sieci jest korzystanie z poczty elektronicznej. Wyprzedza ona nawet odwiedzanie portali społecznościowych.