Jak komunikować specjalizację

Doradca podatkowy

Kancelarie podatkowe, które koncentrują się na obsłudze określonych branż mają do wyboru szereg instrumentów, które pomogą im dotrzeć do wybranej grupy potencjalnych klientów i zainteresować swoją...

17.11.2016

Dwa oblicza jakości usług

Doradca podatkowy

Jedną w głównych cech charakterystycznych usług profesjonalnych jest to, że ocena i zadowolenie klienta determinuje nie tylko poziom merytoryczny usługi, ale także stosunek usługodawcy do klienta...

17.11.2016

Na celowniku fiskusa ponad milion osób i firm

Rejestr Dłużników Należności Publicznoprawnych to nowy instrument, nad którego stworzeniem pracuje Ministerstwo Finansów. Rejestr, do którego wzałożeniu miałaby zostać wpisana każda osoba, która...

14.11.2016

7 kluczy skutecznego PR-u w małej firmie, cz. 2

Doradca podatkowy

Niektóre wskazówki dotyczące prowadzenia biznesu (a nawet udanego życia), sprawdzają się również w zakresie komunikacji i public relations. W drugiej części artykułu zostaną wskazane kolejne cztery...

10.11.2016

Powiedz to własnymi słowami

Doradca podatkowy

Zaprezentowanie oferty firmy świadczącej usługi księgowe lub doradcze w taki sposób, aby wyraźnie wyróżnić ją na tle konkurencji, to nie lada sztuka. Ale każde biuro, każda kancelaria jest inna, i w...

09.11.2016

Elektroniczne faktury we wszystkich urzędach

Ministerstwo Rozwoju rozpoczęło realizację projektu Platforma pośrednicząca elektronicznego fakturowania dla sfery finansów publicznych, którego celem jest wprowadzenie faktur elektronicznych w...

09.11.2016

Rząd chce poprawić otoczenie prawne przedsiębiorców

Przedsiębiorcy, którzy nie wystąpili o interpretację indywidualną przepisów, mają mieć taką samą ochronę, jaką daje posiadanie takiej interpretacji o ile stosowali się do utrwalonej (dominującej)...

09.11.2016