Marketing w MSP: sprawdzone narzędzia i nowe trendy

Doradca podatkowy

Małe i średnie firmy w Polsce nie podążają ślepo za trendami w marketingu. W czołówce najczęściej wykorzystywanych instrumentów pozostaje strona internetowa, e-mail marketing, aktywność w mediach...

08.12.2016

Referencje - gwarancja sprawdzonego partnera

Doradca podatkowy

Zamieszczenie na stronie internetowej logotypu lub listu z rekomendacją zadowolonego klienta to często wykorzystywany przez kancelarie podatkowe i biura rachunkowe sposób na zdobycie zaufania...

08.12.2016

Centralizacja rozliczeń VAT w samorządach

Od 1 stycznia 2017 r. jednostki samorządu terytorialnego (JST) będą zobowiązane do podjęcia rozliczania podatku VAT wraz ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi, co wynika z tzw. specustawy...

07.12.2016

Czy fiskus może korzystać ze skargi pauliańskiej?

Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar złożył do Trybunału Konstytucyjnego wniosek w sprawie stosowania przez organy w drodze analogii legis regulacji cywilnoprawnej, jaką jest skarga pauliańska, do...

06.12.2016

Kancelaria Sejmu tłumaczy zasady opodatkowania posłów

Część doniesień medialnych dotyczących wynagrodzeń posłów i zasad ich opodatkowania jest w wysokim stopniu nieścisła i może wprowadzać odbiorców w błąd - podkreśla w czwartkowym komunikacie Biuro...

02.12.2016