Joanna Polańska-Solarz

Artykuły autora

Po drabinie do motywacji klienta

Doradca podatkowy

Aby ustalić, co dla klienta jest rzeczywistą korzyścią wynikająca ze współpracy z kancelarią trzeba jak po drabinie dojść do jego prawdziwych motywacji. Pomocna jest tu technika badawcza polegająca...

30.06.2016

Kiedy reklamie jest najbliżej do PR-u

Doradca podatkowy

Analizując cele, jakie stawia przed sobą public relations i reklama można stwierdzić, że najmniej różnic między tymi dwiema formami promocji występuje w przypadku reklamy i produktowego PR-u. Poza...

23.06.2016

Hasło reklamowe w usługach profesjonalnych

Doradca podatkowy

Wiele kancelarii podatkowych w komunikacji z potencjalnymi klientami wykorzystuje hasła reklamowe, czyli formuły słowne w zwięzły atrakcyjny sposób definiujące ich działalność.

16.06.2016
1    24  25  26  27  28  29  30  31  32    112