Joanna Polańska-Solarz

Artykuły autora

Jak zainteresować klienta usługami kancelarii podatkowej

Doradca podatkowy

Z badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorców wynika, jakich treści najczęściej poszukują decydując się na współpracę biznesową. Okazuje się, że głównym źródłem informacji o usługodawcy nadal jest...

04.08.2016

Mniej znane oblicza public relations

Doradca podatkowy

Mówiąc o public relations najczęściej myślimy o komunikacji i budowaniu wizerunku. Tymczasem pełni jeszcze kilka ważnych ról i realizuje istotne zadania wynikające z kontaktów firmy z jej otoczeniem.

04.08.2016

Charakterystyczne cechy promocji usług

Doradca podatkowy

Klienci kancelarii podatkowych i biur rachunkowych rozpoczynając z nimi współpracę nie są w stanie ocenić jakości usług, dlatego ta decyzja zawsze jest obarczona pewnym ryzykiem. Dopiero w trakcie...

28.07.2016

Planowanie marketingowe – co należy uwzględnić

Doradca podatkowy

Im dokładniej zostaną zaplanowane działania marketingowe, tym większa jest szansa na realizacji założonych celów. W marketingu faza analizy i określenia stanu wyjściowego oraz faza planowania...

21.07.2016
1    22  23  24  25  26  27  28  29  30    112