Reklama w prasie – jak sprawić, by była skuteczna?
Chociaż w ostatnich latach publikacje internetowe znacznie ograniczyły skuteczność mediów drukowanych, to te o zasięgu lokalnym mają się całkiem nieźle i warto je brać pod uwagę, jako element...
Chociaż w ostatnich latach publikacje internetowe znacznie ograniczyły skuteczność mediów drukowanych, to te o zasięgu lokalnym mają się całkiem nieźle i warto je brać pod uwagę, jako element...
W branży usług księgowych warto dbać o obecnych klientów co najmniej z dwóch powodów: biorąc po uwagę nakłady na marketing jest to po prostu tańsze, a po drugie realna szansa na nowe zlecenia...
Kancelarie podatkowe, które koncentrują się na obsłudze określonych branż mają do wyboru szereg instrumentów, które pomogą im dotrzeć do wybranej grupy potencjalnych klientów i zainteresować swoją...
Jedną w głównych cech charakterystycznych usług profesjonalnych jest to, że ocena i zadowolenie klienta determinuje nie tylko poziom merytoryczny usługi, ale także stosunek usługodawcy do klienta...
Niektóre wskazówki dotyczące prowadzenia biznesu (a nawet udanego życia), sprawdzają się również w zakresie komunikacji i public relations. W drugiej części artykułu zostaną wskazane kolejne cztery...
Zaprezentowanie oferty firmy świadczącej usługi księgowe lub doradcze w taki sposób, aby wyraźnie wyróżnić ją na tle konkurencji, to nie lada sztuka. Ale każde biuro, każda kancelaria jest inna, i w...
Niektóre wskazówki dotyczące prowadzenia biznesu (a nawet udanego życia), sprawdzają się również w zakresie komunikacji i public relations. Cheryl Conner w artykule dla amerykańskiego Forbesa bazując...
Zarówno doradcy podatkowi jak i księgowe potrzebują wskazówek jak skutecznie i zgodnie z prawem promować swoje usługi z wykorzystaniem tradycyjnych narzędzi, takich jak budowanie relacji z klientem,...
Za dwa miesiące rozpocznie się trzecia dekada działalności doradców podatkowych w Polsce. O problemach tego zawodu mówi Dariusz M. Malinowski, wiceprzewodniczący Krajowej Rady Doradców Podatkowych.
Skuteczny PR o dużym zasięgu przy niewielkich wydatkach to marzenie wielu małych i średnich firm, które chcą korzystać z tego instrumentu promocji. Oto kilka wskazówek jak to osiągnąć.
Aż trudno uwierzyć, że zaledwie 12 lat temu powstał serwis Facebook i pierwszy międzynarodowy program do prowadzenia rozmów głosowych Skype. Nowe media zrewolucjonizowały komunikację, a w...
Filarem promocji usług profesjonalnych jest komunikacja. Może mieć zasięg masowy tak jest w przypadku reklamy i public relations. Jej rolą jest informowanie, przekonywanie i przypominanie o usłudze i...
Na rynku usług doradczych i księgowych panuje duża konkurencja. Wiele szczególnie nowych podmiotów walczy o klienta oferując bardzo niskie ceny. Przedsiębiorca powinien wiedzieć dlaczego korzystając...
Reklama on-line stanowi 20 proc. wydatków na reklamę w ogóle. Jest mniej popularna niż promocja w telewizji, ale korzysta się z niej znacznie częściej niż z reklamy w prasie. Jakie są...
W promocji usług profesjonalnych pierwszorzędne znaczenie mają argumenty merytoryczne - wybór kancelarii podatkowej czy biura rachunkowego nie powinien opierać się na emocjach. A jednak nie zawsze...
Wspólnym elementem wszystkich definicji marketingu jest zaspokajanie potrzeb klientów. Ale czego tak naprawdę potrzebują klienci? Na to pytanie odpowiedział kilkadziesiąt lat temu amerykański...
Wielokrotnie zdarza się, że klient przychodzi do kancelarii lub biura z jakimś problemem lub zapytaniem i w trakcie rozmowy okazuje się, że w rzeczywistości jest to tylko mała część obszarów, w...
Każda firmowa strona internetowa ma trzy podstawowe zakładki: o nas, kontakt i oferta. Ta ostatnia ma szczególne znaczenie z punktu widzenia klienta, dlatego przy jej projektowaniu należy uwzględnić...
Na stronach internetowych i w materiałach promocyjnych kancelarii i biur podatkowych króluje pustosłowie. Najczęściej pojawiającym się wyrazem jest profesjonalizm, a najpopularniejszym hasłem partner...
W branży usług profesjonalnych szczególnie duże znaczenie ma potwierdzenie kompetencji usługodawcy przez osoby trzecie. Żadna autopromocja nie będzie tak przekonująca i skuteczna jak rekomendacje...