Reklama w prasie – jak sprawić, by była skuteczna?

Doradca podatkowy

Chociaż w ostatnich latach publikacje internetowe znacznie ograniczyły skuteczność mediów drukowanych, to te o zasięgu lokalnym mają się całkiem nieźle i warto je brać pod uwagę, jako element...

24.11.2016

Łatwiej zatrzymać niż pozyskać

Doradca podatkowy

W branży usług księgowych warto dbać o obecnych klientów co najmniej z dwóch powodów: biorąc po uwagę nakłady na marketing jest to po prostu tańsze, a po drugie realna szansa na nowe zlecenia...

24.11.2016

Jak komunikować specjalizację

Doradca podatkowy

Kancelarie podatkowe, które koncentrują się na obsłudze określonych branż mają do wyboru szereg instrumentów, które pomogą im dotrzeć do wybranej grupy potencjalnych klientów i zainteresować swoją...

17.11.2016

Dwa oblicza jakości usług

Doradca podatkowy

Jedną w głównych cech charakterystycznych usług profesjonalnych jest to, że ocena i zadowolenie klienta determinuje nie tylko poziom merytoryczny usługi, ale także stosunek usługodawcy do klienta...

17.11.2016

7 kluczy skutecznego PR-u w małej firmie, cz. 2

Doradca podatkowy

Niektóre wskazówki dotyczące prowadzenia biznesu (a nawet udanego życia), sprawdzają się również w zakresie komunikacji i public relations. W drugiej części artykułu zostaną wskazane kolejne cztery...

10.11.2016

Powiedz to własnymi słowami

Doradca podatkowy

Zaprezentowanie oferty firmy świadczącej usługi księgowe lub doradcze w taki sposób, aby wyraźnie wyróżnić ją na tle konkurencji, to nie lada sztuka. Ale każde biuro, każda kancelaria jest inna, i w...

09.11.2016

7 kluczy skutecznego PR-u w małej firmie, cz. 1

Doradca podatkowy

Niektóre wskazówki dotyczące prowadzenia biznesu (a nawet udanego życia), sprawdzają się również w zakresie komunikacji i public relations. Cheryl Conner w artykule dla amerykańskiego Forbesa bazując...

07.11.2016

Jak skutecznie promować usługi doradcze i księgowe

Doradca podatkowy

Zarówno doradcy podatkowi jak i księgowe potrzebują wskazówek jak skutecznie i zgodnie z prawem promować swoje usługi z wykorzystaniem tradycyjnych narzędzi, takich jak budowanie relacji z klientem,...

31.10.2016

Doradcy podatkowi świętują dwudziestolecie zawodu

Doradca podatkowy

Za dwa miesiące rozpocznie się trzecia dekada działalności doradców podatkowych w Polsce. O problemach tego zawodu mówi Dariusz M. Malinowski, wiceprzewodniczący Krajowej Rady Doradców Podatkowych.

28.10.2016

Duży PR przy małym budżecie – jak to zrobić?

Doradca podatkowy

Skuteczny PR o dużym zasięgu przy niewielkich wydatkach to marzenie wielu małych i średnich firm, które chcą korzystać z tego instrumentu promocji. Oto kilka wskazówek jak to osiągnąć.

27.10.2016

PR dostępniejszy bardziej niż kiedykolwiek wcześniej

Doradca podatkowy

Aż trudno uwierzyć, że zaledwie 12 lat temu powstał serwis Facebook i pierwszy międzynarodowy program do prowadzenia rozmów głosowych Skype. Nowe media zrewolucjonizowały komunikację, a w...

27.10.2016

Promocja to znaczy komunikacja

Doradca podatkowy

Filarem promocji usług profesjonalnych jest komunikacja. Może mieć zasięg masowy tak jest w przypadku reklamy i public relations. Jej rolą jest informowanie, przekonywanie i przypominanie o usłudze i...

20.10.2016

Co kryje się za ceną usługi doradcy podatkowego

Doradca podatkowy

Na rynku usług doradczych i księgowych panuje duża konkurencja. Wiele szczególnie nowych podmiotów walczy o klienta oferując bardzo niskie ceny. Przedsiębiorca powinien wiedzieć dlaczego korzystając...

13.10.2016

Reklama internetowa – możliwości i trendy

Doradca podatkowy

Reklama on-line stanowi 20 proc. wydatków na reklamę w ogóle. Jest mniej popularna niż promocja w telewizji, ale korzysta się z niej znacznie częściej niż z reklamy w prasie. Jakie są...

13.10.2016

Argumenty i emocje w sprzedaży usług profesjonalnych

Doradca podatkowy

W promocji usług profesjonalnych pierwszorzędne znaczenie mają argumenty merytoryczne - wybór kancelarii podatkowej czy biura rachunkowego nie powinien opierać się na emocjach. A jednak nie zawsze...

06.10.2016

Nieuświadomione potrzeby klienta

Doradca podatkowy

Wielokrotnie zdarza się, że klient przychodzi do kancelarii lub biura z jakimś problemem lub zapytaniem i w trakcie rozmowy okazuje się, że w rzeczywistości jest to tylko mała część obszarów, w...

29.09.2016

Jak prezentować ofertę na stronie internetowej

Doradca podatkowy

Każda firmowa strona internetowa ma trzy podstawowe zakładki: o nas, kontakt i oferta. Ta ostatnia ma szczególne znaczenie z punktu widzenia klienta, dlatego przy jej projektowaniu należy uwzględnić...

29.09.2016

Odpowiednie dać rzeczy słowo w przekazie marketingowym

Doradca podatkowy

Na stronach internetowych i w materiałach promocyjnych kancelarii i biur podatkowych króluje pustosłowie. Najczęściej pojawiającym się wyrazem jest profesjonalizm, a najpopularniejszym hasłem partner...

22.09.2016

Referencje i certyfikaty

Doradca podatkowy

W branży usług profesjonalnych szczególnie duże znaczenie ma potwierdzenie kompetencji usługodawcy przez osoby trzecie. Żadna autopromocja nie będzie tak przekonująca i skuteczna jak rekomendacje...

22.09.2016
Prawo.pl