Doradca podatkowy będzie pomocnikiem fiskusa

Doradca podatkowy

Doradcy podatkowi będą pomagać w przestrzeganiu prawa podatkowego. Podatnicy obsługiwani przez doradców będą mogli natomiast liczyć na lepsze traktowanie przez organy podatkowe potwierdza...

05.12.2017

Piszemy na potrzeby marketingu

Doradca podatkowy

Niezależnie od tego, czy chcemy stworzyć aktualność na firmową stronę internetową, napisać artykuł, dodać wpis na fanpageu czy przekazać informacje za pośrednictwem maila musimy zrobić wszystko, by...

13.11.2017

O przewadze marketingu cyfrowego nad tradycyjnym

Doradca podatkowy

Marketing w każdej formie jest jedną z kluczowych aktywności firmy, niezależnie od jej wielkości i branży, w jakiej działa. Marketing cyfrowy rośnie w siłę, ponieważ przedsiębiorcy dostrzegają...

30.10.2017

3 powody, dla których odkładamy promocję na później

Doradca podatkowy

Choć większość właścicieli kancelarii podatkowych i biur rachunkowych deklaruje, że stosowanie marketingu jest niezbędne, by rozwijać swoją działalność, niewielu z nich w praktyce stosuje w...

27.10.2017

Promocja: jakie błędy popełniamy najczęściej?

Doradca podatkowy

Komunikacja marketingowa kancelarii podatkowych i biur rachunkowych służy zwiększeniu widoczności firmy na rynku, pozyskaniu nowych zleceń, utrzymaniu dobrych relacji z dotychczasowymi klientami oraz...

25.10.2017

4 sposoby na wyjście naprzeciw potrzebom klienta

Doradca podatkowy

W usługach świadczonych przez kancelarie podatkowe i biura rachunkowe inicjatywa nie leży po stronie klienta to doradca lub księgowy powinien wykazać się aktywnością po to, by usługa stanowiła dla...

11.10.2017

Jak przygotować się do udziału w targach?

Doradca podatkowy

Coraz więcej kancelarii podatkowych i biur rachunkowych prezentuje swoją ofertę podczas targów adresowanych do małych i średnich przedsiębiorstw. Poza nawiązywaniem kontaktów biznesowych budują w ten...

05.10.2017

Jak wspomagać działania public relations?

Doradca podatkowy

Podstawowym zadaniem PR-u jest informowanie i komunikowanie się z otoczeniem. Są jednak środki uzupełniające, które ułatwiają zdobycie zrozumienia i pozytywnego nastawienia ze strony otoczenia firmy.

28.09.2017

Odkryj DNA swojej firmy

Doradca podatkowy

Chociaż punktem wyjścia do stworzenia strategii komunikacyjnej jest tożsamość firmy, to aż 95% firm i organizacji ma problem z jej określeniem. Żadne działania promocyjne nie przyniosą efektów, jeśli...

28.09.2017

Efektywne spotkania biznesowe – jak to osiągnąć?

Doradca podatkowy

Spotkania z klientami, kontrahentami, partnerami biznesowymi to codzienność każdej kancelarii podatkowej i biura rachunkowego. Niestety, część z nich to strata cennego czasu. Co zrobić, by spotkanie...

20.09.2017

Skuteczna reklama w social media

Doradca podatkowy

Prowadzenie firmowego profilu na Facebooku lub w innych mediach społecznościowych wymaga wsparcia przez reklamę. Dzięki niej informacja na nasz temat trafi do szerszego kręgu odbiorców potencjalnych...

13.09.2017