Najpierw relacje, potem sprzedaż
Tak w najbardziej zwięzły sposób można zdefiniować marketing relacyjny. Ta koncepcja szczególnie sprawdza się w przypadku usług profesjonalnych, w których więź pomiędzy usługodawcą a klientem jest...
10.05.2017Tak w najbardziej zwięzły sposób można zdefiniować marketing relacyjny. Ta koncepcja szczególnie sprawdza się w przypadku usług profesjonalnych, w których więź pomiędzy usługodawcą a klientem jest...
10.05.2017W kancelariach podatkowych i biurach rachunkowych pierwszy kwartał to gorący okres, ale właściwie przez cały rok nieubłagane terminy podatkowe nie dają zwolnić. Wpadając w wir pracy łatwo o wypalenie...
04.05.2017W ciągu zaledwie 10 sekund formułujemy ocenę o naszym rozmówcy jeszcze zanim uściśniemy sobie ręce i padną pierwsze słowa zapada wyrok, który bardzo niechętnie później zmieniamy. W drugiej części...
04.05.2017Czy wiesz, że zanim padnie jakiekolwiek słowo podczas Twojego pierwszego spotkania, klient ma wstępnie wyrobione zdanie na Twój temat? W ciągu zaledwie 10 sekund formułujemy ocenę o naszym rozmówcy...
28.04.2017Dzisiaj kancelarie podatkowe i biura rachunkowe mają do dyspozycji bardzo wiele możliwości dotarcia do potencjalnego klienta. Nie jesteśmy zdani tylko na kosztowną reklamę w tradycyjnych mediach,...
28.04.2017