Składki członkowskie na nowych zasadach

Doradca podatkowy

IV Krajowy Zjazd Doradców Podatkowych zmienił przepisy dotyczące składek opłacanych przez członków Izby. Doradcy wykonujących czynności zawodowe zapłacą tyle samo, co w ubiegłym roku 80 zł...

24.01.2014

IV Krajowy Zjazd wybrał nowe władze samorządu

Doradca podatkowy

W niedzielę, 12 stycznia br. zakończył się IV Krajowy Zjazd Doradców Podatkowych. Ten najwyższy organ samorządu wybrał nowe władze na nadchodzące 4 lata i podjął szereg decyzji wyznaczających...

17.01.2014

Doradcy podatkowi wybrali na swojego lidera kobietę

Doradca podatkowy

Nową przewodniczącą Krajowej Rady Doradców Podatkowych została Jadwiga Glumińska-Pawlic, doradca podatkowy i profesor prawa na Uniwersytecie Śląskim. Pierwsza kobietę, która została szefową tego...

13.01.2014

KIDP: doradcy podatkowi wybierają nowe organy

Doradca podatkowy

Przed doradcami podatkowymi ważne decyzje. W dniach 10-12 stycznia br. wybiorą nowe organy Krajowej Izby Doradców Podatkowych (KIDP), które będą kierować pracą samorządu zawodowego przez kolejne...

10.01.2014

Skuteczna promocja – czyli jak przyciągnąć klienta

Doradca podatkowy

Dzięki znajomości pewnych mechanizmów kształtujących ludzkie reakcje, można znacząco podnieść skuteczność stosowanych instrumentów marketingowych i zwiększyć szanse na realizację założonych celów.

09.01.2014

Jak skutecznie zaplanować działania promocyjne?

Doradca podatkowy

Wszelkie strategie marketingowe powinny być realizowane po dokładnym określeniu celów, czyli stanu, jaki chcemy osiągnąć po zakończeniu działań promocyjnych.

02.01.2014

Ważne terminy w ubezpieczeniu OC

Doradca podatkowy

Z końcem 2013 r. mija termin składania wniosków w sprawie ubezpieczenia OC w ramach umowy generalnej na 2014 r., a do końca lutego doradcy ubezpieczeni poza umową generalną muszą złożyć do Biura Izby...

20.12.2013

Jak skutecznie zaplanować działania promocyjne?

Doradca podatkowy

Wszelkie strategie marketingowe powinny być realizowane po dokładnym określeniu celów, czyli stanu, jaki chcemy osiągnąć po zakończeniu działań promocyjnych.

20.12.2013

Różne oblicza public relations

Doradca podatkowy

PR może służyć różnym celom bogactwo narzędzi jakie oferuje sprawia, że może być stosowany zarówno w relacjach przedsiębiorstwo otoczenie biznesowe, wewnątrz firmy, ale także budowania wizerunku...

18.12.2013