Doradcy zamierzający w 2014 roku kontynuować ubezpieczenie OC w ramach umowy generalnej (wynegocjowanej przez KIDP), powinny złożyć wniosek w tej sprawie do 31 grudnia 2013 r. Dotyczy to także osób, które przystąpiły do ubezpieczenia w trakcie roku. Wniosek można złożyć za pośrednictwem panelu „e-obsługa wniosków OC”, dostępnego w serwisie internetowym KIDP.

Do końca lutego 2014 r., zgodnie ze Statutem KIDP, każdy doradca podatkowy powinien złożyć pisemne oświadczenie o zawarciu umowy obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przy wykonywaniu czynności doradztwa podatkowego z podaniem firmy ubezpieczyciela i numeru umowy. Obowiązek ten nie obejmuje doradców podatkowych, którzy posiadają polisy w oparciu o umowę generalną.

Szczegółowe informacje na temat ubezpieczenia OC doradców podatkowych znajdują się na stronie www.krdp.pl.