Sztuka obsługi klienta

Doradca podatkowy

Osoby zarządzające kancelariami podatkowymi wciąż nie dostrzegają, jak ważne są szkolenia pracowników z zakresu obsługi klienta. Podatki, rachunkowość, prawo to najczęściej wybierane tematy szkoleń...

13.06.2013

Nie dać się stresowi

Doradca podatkowy

W pracy, która polega na ciągłym kontakcie z ludźmi chcąc nie chcąc - jesteśmy narażeni na konflikty i stresujące sytuacje. Niezależnie od tego, co jest przyczyna napięcia warto zachować racjonalny i...

13.06.2013

Petru: założenia rządu dot. 2014 zbyt optymistyczne

Ryszard Petru, przewodniczący Towarzystwa Ekonomistów Polskich i partner PwC o wtorkowych założeniach rządu do budżetu na 2014 r., które przewidują m.in. wzrost gospodarczy na poziomie 2,5 proc., a...

12.06.2013

Jeden nakaz płatniczy dla wszystkich podatków

Zmiany w przepisach podatkowych przewidują przyjęte wczoraj przez Radę Ministrów założenia do projektu ustawy o poprawie funkcjonowania i organizacji wykonywania zadań publicznych przez jednostki...

12.06.2013

Grają skarbówce na nosie

Wynajmują mieszkania, udzielają korepetycji, handlują na portalach aukcyjnych, opiekują się dziećmi i osobami starszymi. Choć w ten sposób zarabiają, nie informują o tym skarbówki. Praca na czarno to...

12.06.2013

Podatnicy z III grupy odzyskają ulgę podatkową

Do Sejmu wpłynął senacki projekt ustawy zmieniającej ustawę o zmianie ustawy o podatku od spadków i darowizn oraz ustawę o podatku od czynności cywilnoprawnych, realizujący orzeczenie Trybunału...

12.06.2013

Od 2014 r. nowe zasady rozliczeń z Singapurem

Podczas rozpoczynającego się jutro posiedzenia Sejmu posłowie mają wyrazić zgodę na ratyfikację nowej umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania z Singapurem. Od następnego roku zmienią się zasady...

11.06.2013

Podano ceny miedzi i srebra za maj

Minister finansów podał średnie ceny miedzi i srebra za maj, dla obliczania wysokości należnego podatku od kopalin. Średnia cena tony miedzi za maj 2013 r. wynosi 23.277 zł, a średnia cena kilograma...

11.06.2013

Sześć podstawowych potrzeb klienta

Doradca podatkowy

Niezależnie od branży można zdefiniować kilka wspólnych potrzeb oczekiwań, wspólnych dla wszystkich klientów podmiotów świadczących usługi.

11.06.2013