Komunikacja – dlaczego jest tak ważna?

Doradca podatkowy

O ile nie każdy właściciel kancelarii podatkowej lub biura rachunkowego potwierdzi potrzebę promowania swoich usług, to wszyscy muszą się zgodzić, że komunikacja z klientem i szeroko rozumianym...

30.03.2017

Od promocji do sprzedaży (nie) jeden krok

Doradca podatkowy

Aktywna komunikacja marketingowa to szereg działań, których celem jest dotarcie do klienta z informacją o firmie i jej ofercie. Efektem promocji jest przyciągnięcie uwagi osób zainteresowanych...

23.03.2017

Wiosenne porządki on-line

Doradca podatkowy

Choć pogoda za oknem na to nie wskazuje, mamy już wiosnę. A jak wiosna, to porządki także w firmie. To znacznie lepszy moment na nowy start i zmiany niż przełom roku, więc warto przystąpić do...

23.03.2017

Jak pisać - 10 wskazówek mistrza

Doradca podatkowy

Im lepiej piszesz, tym dalej zajdziesz tak twierdzi David Ogilvy uznany przez magazyn Times za jedną z ikon światowej sławy kampanii marketingowych. Jego zdaniem umiejętność dobrego pisania nie jest...

16.03.2017

Marketing to nie tylko promocja

Doradca podatkowy

Zwykle pisząc o marketingu skupiam się na jednym z jego składników promocji. Tym razem przyjrzymy się trzem pozostałym elementom marketingowego mixu i temu, jak są wdrażane w kancelariach podatkowych...

09.03.2017

Jak przygotować dobry grunt na kolejny dzień pracy

Doradca podatkowy

Różnica pomiędzy ludźmi sukcesu a pozostałymi polega w znacznej mierze na tym, w jaki sposób wykorzystują oni swój czas. Richard Lorenzen, specjalista ds. PR w artykule poświęconym nawykom ludzi...

08.03.2017

Reklama w social media

Doradca podatkowy

Chociaż od czasu do czasu słyszymy o zmierzchu Facebooka, to najnowsze dane świadczą raczej o odwrotnej tendencji. Między innymi dlatego to medium społecznościowe jest chętnie wykorzystywane w...

16.02.2017

Korespondencja mailowa w biznesie

Doradca podatkowy

Jeszcze całkiem niedawno faksy, a dzisiaj e-maile to najpopularniejsza forma komunikacji pisemnej między firmami. Choć codziennie wysyłamy i otrzymujemy ich dziesiątki, nie zawsze posługujemy się tą...

16.02.2017

Na dobry początek współpracy

Doradca podatkowy

Nowe zlecenie, nowy klient to niepowtarzalna okazja do takiego ustalenia zasad współpracy, aby stworzyć mocne fundamenty długofalowej kooperacji, satysfakcjonującej dla obu stron. Warto wykorzystać...

09.02.2017

Promocja w mediach regionalnych

Doradca podatkowy

Jeśli kancelaria lub biuro rachunkowe decyduje się na prezentację swojej oferty w dzienniku lokalnym, to powinna wziąć pod uwagę te, które cieszą się największym zainteresowanie czytelników.

26.01.2017

Nowa strona www krok po kroku, cz. 1

Doradca podatkowy

Tworzenie firmowej strony to złożony proces, na który składa się wiele etapów i decyzji. Aby przebiegł sprawnie warto wiedzieć, o co zapyta firma zajmująca się projektowaniem witryny internetowej.

26.01.2017