Jak oryginalnie zaprezentować firmę?

Doradca podatkowy

Nieodłącznym elementem każdej strony internetowej, broszury czy oferty jest przedstawienie kancelarii podatkowej lub biura rachunkowego. Jak zaprezentować się w atrakcyjny i oryginalny sposób bez...

30.08.2017

Relacje z klientami – umacniać czy zdobywać?

Doradca podatkowy

Zawsze poświęcamy więcej miłości i uwagi tym, których chcemy uwieść, niż tym, których poślubiliśmy. To naturalna ludzka skłonność pisze D.H. Maister, ekspert od zarządzania usługami profesjonalnymi....

30.08.2017

Organizacja pracy – jak uniknąć rutyny?

Doradca podatkowy

Nawet do najbardziej pasjonującej pracy po pewnym czasie może wkraść się rutyna. Oto pięć wskazówek, które pomogą rozpocząć każdy dzień w kancelarii podatkowej lub biurze rachunkowym z silną...

23.08.2017

Metoda prób i błędów w promocji

Doradca podatkowy

Nie ma jednej, sprawdzonej recepty na udaną kampanię promocyjną. Każda firma jest inna, nawet jeśli należy do szerokiej branży, to działa w innym otoczeniu i tworzą ją różni ludzie. Pozytywne jest...

09.08.2017

Jak stworzyć doskonały wpis na firmowym Facebooku?

Doradca podatkowy

Doskonały wpis to znaczy skuteczny taki, który przyciągnie uwagę czytelnika i jest angażujący - skłania to polubienia, podzielenia się lub skomentowania. Tylko jak to osiągnąć?

04.08.2017

Pięcioetapowy proces podejmowania decyzji zakupowych

Doradca podatkowy

Zrozumienie decyzji zakupowych klienta to klucz do sprzedaży tak twierdzą specjaliści od marketingu. Ich zdaniem proces zakupowy rozpoczyna się na długo przed samym skorzystaniem z usługi, a jego...

04.08.2017

5 zasad współpracy z mediami

Doradca podatkowy

Każda, nawet najmniejsza kancelaria podatkowa i biuro rachunkowe, może zaistnieć w mediach. Eksperci z zakresu podatków i zagadnień związanych z formalnoprawną stroną prowadzenia biznesu są zawsze w...

03.08.2017

7 S – recepta na sukces w biznesie

Doradca podatkowy

Koncepcja 7 S to siedem czynników, które warunkują sukces w biznesie. Pierwsze trzy to narzędzia sukcesu kolejne cztery stanowią oprogramowanie. Wszystkie razem pozwalają sprawnie i skutecznie...

03.08.2017

Promocja dla sceptyków

Doradca podatkowy

Nie wszyscy właściciele biur rachunkowych i kancelarii podatkowych są w pełni przekonani do potrzeby podejmowania działań promocyjnych. Wszyscy jednak zgodzą się z tym, że komunikacja firmy z...

27.07.2017

Skuteczna komunikacja w biznesie

Doradca podatkowy

Negocjacje to nieodłączny element prowadzenia kancelarii podatkowej lub biura rachunkowego. Pojawiają się w kontaktach z klientami, kontrahentami, partnerami biznesowymi i pracownikami. Oto kilka...

27.07.2017

Strategia zawsze przed działaniem

Doradca podatkowy

Jedną z głównych przyczyn niepowodzenia działań promocyjnych jest brak strategii działania. Małe i średnie kancelarie podatkowe i biura rachunkowe prowadzą zwykle działania marketingowe od przypadku...

19.07.2017

5 przyczyn niepowodzenia planów biznesowych, cz. 2

Doradca podatkowy

Powodów dla których nie udaje nam się zrealizować planów biznesowych jest bardzo wiele. Większości z nich przedsiębiorcy po prostu sobie nie uświadamiają i stąd często biorą się porażki. Aby nie...

19.07.2017
Prawo.pl