Sam podręcznik to za mało
Oddziaływanie na uczniów zróżnicowanymi bodźcami wspomaga przyswajanie wiedzy, dlatego warto w procesie edukacyjnym wykorzystywać informacje pozyskane z wielu źródeł i przedstawiane w odmiennych...
15.04.2015Oddziaływanie na uczniów zróżnicowanymi bodźcami wspomaga przyswajanie wiedzy, dlatego warto w procesie edukacyjnym wykorzystywać informacje pozyskane z wielu źródeł i przedstawiane w odmiennych...
15.04.2015Oddziaływanie na uczniów zróżnicowanymi bodźcami wspomaga przyswajanie wiedzy, dlatego warto w procesie edukacyjnym wykorzystywać informacje pozyskane z wielu źródeł i przedstawiane w odmiennych...
14.04.2015Jakość wykonania gwarantująca wieloletnie użytkowanie, brak odsyłaczy do konkretnych materiałów zewnętrznych, wyraźna informacja, że nie wolno po nim pisać to tylko niektóre warunki, jakie muszą...
14.04.2015Wybór podręczników i materiałów ćwiczeniowych na podstawie rekomendacji zespołu nauczycieli to nowe zadanie dyrektora szkoły. Jak być dobrym mediatorem i pogodzić grupę osób, które same nie potrafią...
17.03.2015Wybór podręcznika na trzy kolejne lata szkolne to niełatwe zadanie i duża odpowiedzialność, szczególnie gdy decyzję taką podejmuje się po raz pierwszy. Obok tak ważnych kryteriów jak jakość...
17.03.2015