Joanna Polańska-Solarz

Artykuły autora

Informowanie jako filar PR wewnętrznego

Doradca podatkowy

Podstawowym warunkiem skutecznego PR wewnętrznego jest informowanie pracowników. Brak po ich stronie wiedzy o zasadach funkcjonowania i planach firmy uniemożliwia kształtowanie pożądanego przez...

03.11.2014

Niełatwa sztuka współpracy z mediami

Doradca podatkowy

W działaniach public relations podstawowym instrumentem są kontakty z mediami. Komunikując się z otoczeniem za pośrednictwem mediów wiele zależy od relacji z dziennikarzami i redaktorami.

23.10.2014

Doradcy podatkowi będą rozmawiać o promocji zawodu

Doradca podatkowy

W dniach 24-26 października 2014 r. w Poznaniu przedstawiciele szesnastu regionalnych oddziałów Krajowej Izby Doradców Podatkowych spotkają się, aby rozmawiać o promocji zawodu. Okazją do tego będzie...

23.10.2014
1    57  58  59  60  61  62  63  64  65    112