Informowanie jako filar PR wewnętrznego
Podstawowym warunkiem skutecznego PR wewnętrznego jest informowanie pracowników. Brak po ich stronie wiedzy o zasadach funkcjonowania i planach firmy uniemożliwia kształtowanie pożądanego przez...
03.11.2014Podstawowym warunkiem skutecznego PR wewnętrznego jest informowanie pracowników. Brak po ich stronie wiedzy o zasadach funkcjonowania i planach firmy uniemożliwia kształtowanie pożądanego przez...
03.11.2014Krajowa Rada Doradców Podatkowych prowadzi listę doradców podatkowych. Sposób, tryb i zakres podawania do publicznej wiadomości danych znajdujących się na tej liście określa rozporządzenie z 17...
03.11.2014W działaniach public relations podstawowym instrumentem są kontakty z mediami. Komunikując się z otoczeniem za pośrednictwem mediów wiele zależy od relacji z dziennikarzami i redaktorami.
23.10.2014W dniach 24-26 października 2014 r. w Poznaniu przedstawiciele szesnastu regionalnych oddziałów Krajowej Izby Doradców Podatkowych spotkają się, aby rozmawiać o promocji zawodu. Okazją do tego będzie...
23.10.2014Pomoc finansowa i rzeczowa doradcom podatkowym i członkom ich rodzin znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej z przyczyn losowych, w tym zdrowotnych, to główne cele działalności Ogólnopolskiej...
13.10.2014