Joanna Polańska-Solarz

Artykuły autora

Oferta dla nowych firm – dlaczego warto

Doradca podatkowy

W naszym kraju codziennie powstaje ok. 1000 nowych firm. Z badań prowadzonych wśród małych i średnich podmiotów wynika, że przedsiębiorcy niechętnie i bardzo rzadko rezygnują z dotychczasowego biura...

05.05.2016

Wspieraj swoich klientów

Doradca podatkowy

Utworzenie wokół siebie i swojej kancelarii sieci kontaktów to cenne wsparcie dla klientów. Pod egidą kancelarii podatkowych mogą powstawać wartościowe alianse biznesowe.

05.05.2016

Instrumenty PR-owe w małej firmie

Doradca podatkowy

Budowanie wizerunku to świadome, planowane i ciągłe komunikowanie się z otoczeniem. Odbywa się ono za pomocą różnych kanałów wiele z nich może być wykorzystanych także w małej firmie.

28.04.2016

Budowanie marki małej kancelarii podatkowej

Doradca podatkowy

W natłoku codziennej pracy kwestie promocji często schodzą na dalszy plan. I choć większość właścicieli małych i średnich kancelarii deklaruje, że działania marketingowe to niezbędny warunek rozwoju...

21.04.2016
1    27  28  29  30  31  32  33  34  35    112