Odkryj DNA swojej firmy
Chociaż punktem wyjścia do stworzenia strategii komunikacyjnej jest tożsamość firmy, to aż 95% firm i organizacji ma problem z jej określeniem. Żadne działania promocyjne nie przyniosą efektów, jeśli...
28.09.2017Chociaż punktem wyjścia do stworzenia strategii komunikacyjnej jest tożsamość firmy, to aż 95% firm i organizacji ma problem z jej określeniem. Żadne działania promocyjne nie przyniosą efektów, jeśli...
28.09.2017Z opublikowanego niedawno raportu płacowego dla zawodu księgowego wynika, że w tej branży można liczyć na wysokie zarobki, a zapotrzebowanie na tego typu specjalistów stale rośnie. W raporcie...
20.09.2017Spotkania z klientami, kontrahentami, partnerami biznesowymi to codzienność każdej kancelarii podatkowej i biura rachunkowego. Niestety, część z nich to strata cennego czasu. Co zrobić, by spotkanie...
20.09.2017Prowadzenie firmowego profilu na Facebooku lub w innych mediach społecznościowych wymaga wsparcia przez reklamę. Dzięki niej informacja na nasz temat trafi do szerszego kręgu odbiorców potencjalnych...
13.09.2017Trudno lekceważyć e-mail marketing, skoro drugą w kolejności aktywnością użytkowników sieci jest korzystanie z poczty elektronicznej. Wyprzedza ona nawet odwiedzanie portali społecznościowych.
13.09.2017