Joanna Polańska-Solarz

Artykuły autora

Reklama w internecie – najpopularniejsze formy

Doradca podatkowy

W Polsce reklamy w internecie stanowią 20 proc. wszystkich reklam. Najpopularniejsze są reklamy graficzne, marketing w wyszukiwarkach, reklama typu mobile, mailing i wideo.

13.07.2016

Sukces to sztuka utrzymania równowagi

Doradca podatkowy

Dostarczyć klientowi doskonałej jakości usługi, zapewnić możliwość kariery i satysfakcję zawodową pracownikom i osiągnąć sukces finansowy to zwięzła definicja misji większości firm profesjonalnych.

13.07.2016

O współpracy ze specjalistami od promocji

Doradca podatkowy

Zlecając firmie marketingowej lub agencji PR lub reklamowej stworzenie strategii promocyjnej, projekt strony internetowej albo systemu identyfikacji wizualnej, konieczne jest zaangażowanie osoby...

07.07.2016

Wyjdź naprzeciw klientowi

Doradca podatkowy

Przedsiębiorcy zanim trafią do kancelarii podatkowych próbują znaleźć rozwiązanie swojego problemu w internecie. Tam też sprawdzają informacje o polecanym przez znajomego doradcy lub zaczną szukać...

30.06.2016
1    23  24  25  26  27  28  29  30  31    112