Dziewięć grzechów rekruterów
Proces rekrutacji pracowników należy do fundamentów sprawnego działania każdego przedsiębiorstwa. Mądrze zatrudniani ludzie zawsze są kluczem do sukcesu firmy. Zatrudniając na stanowisko rekrutera -...
03.07.2015Właścicielka firmy HR Polska. Studia psychologiczne ukończyła w 1991 r. na Akademii Teologii Katolickiej w Warszawie, specjalizując się w psychologii klinicznej człowieka dorosłego oraz psychologii osobowości. Ukończyła także studia podyplomowe w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w zakresie negocjacji i mediacji. Jest autorem nowatorskiej pracy naukowej dotyczącej badań psychologicznych nad procesami poznawczymi polskich menedżerów. W ciągu ostatnich 15 lat znaczna część jej doświadczeń zawodowych była związana z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Wiele lat pracowała w instytucjach państwowych związanych z bezpieczeństwem państwa i wymiarem sprawiedliwości, a także w komórkach kadrowych i szkoleniowych firm prywatnych. Zajmuje się psychologią sądową – udziela pomocy psychologicznej w trudnych sprawach cywilnych, karnych oraz związanych z prawem pracy. Specjalizuje się w szeroko pojętej interwencji kryzysowej, uczestniczyła w wielu szkoleniach i seminariach naukowych dotyczących tego obszaru. Posiada uprawnienia debriefera. Prowadzi badania psychologiczne kandydatów do pracy wymagającej specjalnych predyspozycji. Opracowuje specjalistyczne raporty i ekspertyzy psychologiczne opisujące profile osobowościowe. Jest również członkiem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
Proces rekrutacji pracowników należy do fundamentów sprawnego działania każdego przedsiębiorstwa. Mądrze zatrudniani ludzie zawsze są kluczem do sukcesu firmy. Zatrudniając na stanowisko rekrutera -...
03.07.2015Dzisiejszy świat ma dwa szalone bieguny - z jednej strony lenistwo, z drugiej perfekcjonizm. Oba są bardzo szkodliwe zarówno dla pracownika, jak i pracodawcy -czytamy wSerwisie HR.
10.01.2015To, w jaki sposób zakomunikujemypracownikowi ocenę okresową ma niebagatelne znaczenie na przyszłą współpracę, wyniki, motywację pracownika, czy atmosferę w zespole -czytamy wSerwisie HR.
24.10.2014Oceny funkcjonują już ponad 20 lat i wciąż są problemem dla większości firm. Problem ten, jak się wydaje, leży jednak nie w organizacjach czy systemach, ale w ludziach dotyczy to zarówno...
17.10.2014Często nie uświadamiamy sobie, że w gruncie rzeczy źródłem podejmowania dobrych decyzji jest intuicja. Warto jej słuchać, co w rzeczywistości oznacza wsłuchiwać się w to, co pochodzi z najgłębszych...
07.08.2014