Strategia promocji w trzech krokach

Doradca podatkowy

Właściwie sformułowany cel i wyznaczona na trzech poziomach strategia działania pozwolą zrealizować zamierzenia w zakresie promocji. Wielu przedsiębiorców jako główny cel promocji przyjmuje...

14.05.2015

Blog - skuteczna alternatywa dla kontaktów bezpośrednich

Doradca podatkowy

Jak wynika z badań, najbardziej efektywnymi technikami komunikowania się są kontakty bezpośrednie: rozmowa twarzą w twarz, spotkania, wypowiedzi skierowane bezpośrednio do adresatów przekazu. Blog (a...

13.05.2015

Doradcy podatkowi obchodzą swoje święto

Doradca podatkowy

Dzień Doradcy Podatkowego obchodzony jest corocznie 11 maja na pamiątkę opublikowania w Dzienniku Ustaw z 11 maja 2001 r. ustawy z 11 kwietnia 2001 r. o zmianie ustawy o doradztwie podatkowym. Na...

11.05.2015

W poniedziałek święto doradców podatkowych

Doradca podatkowy

Doradcy podatkowi 11 maja obchodza swoje świeto. Z okazji Dnia Doradcy Podatkowego 16 Oddziałów Regionalnych Krajowej Izby Doradców Podatkowych organizuje konferencje, pikniki i inne uroczystości.

10.05.2015

Mailing do klienta – informacja, edukacja i promocja

Doradca podatkowy

Nie trzeba tworzyć newslettera dla klientów kancelarii, aby dostarczyć im informacji o kancelarii i aktualności podatkowych za pośrednictwem poczty elektronicznej. E-mail marketing do nie tylko...

30.04.2015

Zobacz jak unikać problemów z rozliczaniem PIT i CIT

Doradca podatkowy

Problemy związane z rozliczaniem podatku dochodowego od osób prawnych i podatku dochodowego od osób fizycznych będą tematem seminarium organizowanego 15 maja 2015 r. przez Akademię Doradcy...

30.04.2015

Promocja to nie koniecznie reklama

Doradca podatkowy

Zgodnie z koncepcją marketingowego mixu jednym z czynników, które włącza się po to, by zaspokoić pragnienia i potrzeby klienta, a przedsiębiorstwu zapewnić zysk jest promocja. Często utożsamia się ją...

24.04.2015

KRDP: zasadna byłaby reforma całego aparatu skarbowego

Doradca podatkowy

Podczas konferencji w Sejmie, na której zaprezentowane zostały założenia reformy administracji skarbowej, pani prof. Jadwiga Glumińska-Pawlic przedstawiła stanowisko Krajowej Rady Doradców...

22.04.2015

Model zarządzania i promocji zależy od potrzeb klienta

Doradca podatkowy

W usługach profesjonalnych klient poszukuje trzech głównych korzyści: fachowej wiedzy, doświadczenia i efektywności. W zależności od problemu, jaki zgłasza klient stosuje się różne metody zarządzania...

16.04.2015

Jak zaprojektować plan rozwoju zawodowego pracowników

Doradca podatkowy

Podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników jest warunkiem skutecznego zaspokajania potrzeb klientów, ważnym czynnikiem mającym wpływ na dochody kancelarii i w znaczący sposób wpływa na jej...

09.04.2015

MF za togami dla doradców podatkowych

Doradca podatkowy

Za wart szczególnej uwagi uznał wiceminister finansów Janusz Cichoń postulat przyznania doradcom podatkowym prawa występowania przed sądami w strojach urzędowych. Za istotną uznał też propozycję...

08.04.2015

Budowanie marki - kiedy firma to ja...

Doradca podatkowy

W przypadku jednoosobowej działalności biznesowej szczególną rolę odgrywa budowanie marki osobistej. Można to zrobić w świadomy, zaplanowany sposób, mając nad tym kontrolę lub pozwolić, aby żyła...

02.04.2015