Agnieszka Matłacz

Agnieszka Matłacz

Artykuły autora

Brand Intelligence w epoce Big Data

HR

Wraz z ewolucją całego sektora Big Data pojawiły się również nowe narzędzia Brand Intelligence. Czerpią one z nowych możliwości przetwarzania danych, dostarczając cenne informacje. Jak dotąd, duża część wiedzy, dostępnej choćby w postach publikowanych w social media, pozostawała niewykorzystana. Działo się tak głównie z powodu braku odpowiednich technologii do jej przetworzenia. Obecnie sytuacja ta ulega zmianie.

03.08.2019

Duży pakiet zmian w procedurze karnej 2019

Prawo karne Wymiar sprawiedliwości

Zmiany w zakresie postępowania karnego, wprowadzone nowelizacją uchwaloną przez Sejm w dniu 19 lipca 2019 r., dotyczą szeregu instytucji. Nowelizacja wprowadza wiele rewolucyjnych rozwiązań, które mają na celu usprawnienie postępowania karnego, dostosowanie regulacji procesowych do wyzwań wynikających z rozwoju technologicznego i wyeliminowanie błędów legislacyjnych ustawy.

02.08.2019

Senat za zmianami w policyjnych emeryturach

Emerytury i renty Policja

Senat bez poprawek przyjął w piątek nowelizację, która przyznaje pracownikom mundurowym m.in. prawo do emerytury po 25 latach służby bez konieczności ukończenia 55 lat życia oraz 100 proc. płatnych nadgodzin. Zmiana jest rezultatem ubiegłorocznego porozumienia resortu ze związkami zawodowymi.

02.08.2019

Polska wdraża prawo zakazujące geograficznej dyskryminacji klientów

Rynek i konsument Prawo gospodarcze

Walka z dyskryminacją klientów na rynku unijnym ze względu na przynależność państwową, w tym z nieuzasadnionym blokowaniem geograficznym oraz zwiększenie skuteczności postępowań prowadzonych przez UOKiK - to jeden z celów nowelizacji ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, którą w piątek bez poprawek przyjął Senat.

02.08.2019
1    197  198  199  200  201  202  203  204  205    448