Akcentuj mocne strony
W komunikacji zewnętrznej mającej na celu promocję kancelarii podatkowej warto podkreślać wszelkie możliwe mocne punkty i elementy dające przewagę nad konkurencją. Oczywiście, wszystko to w zgodzie z...
05.04.2013W komunikacji zewnętrznej mającej na celu promocję kancelarii podatkowej warto podkreślać wszelkie możliwe mocne punkty i elementy dające przewagę nad konkurencją. Oczywiście, wszystko to w zgodzie z...
05.04.2013Korzystając z usług profesjonalnych klient jest w pewnym sensie zdany na usługodawcę, jeśli chodzi uzyskanie informacji na temat stanu sprawy, z którą się do niego zwraca. Udając się lekarza po...
29.03.2013W ubiegłym roku za udział w szkoleniach e-learningowym zorganizowanych przez Krajową Radę Doradców Podatkowych można było uzyskać 12 punktów. Na platformie e-learnigowej Izby pojawiło się nowe,...
28.03.2013W regionalnych oddziałach KIDP działają osoby lub zespoły ds. zwalczania nieuprawnionego wykonywania czynności doradztwa podatkowego, nie trzeba więc składać zawiadomienia osobiście na policji. Co...
22.03.2013Głównym celem prowadzenia działalności gospodarczej, niezależnie od branży, jest zysk. Co zrobić, aby działalność była efektywna?
21.03.2013