Joanna Polańska-Solarz

Artykuły autora

Sześć podstawowych potrzeb klienta

Doradca podatkowy

Niezależnie od branży można zdefiniować kilka wspólnych potrzeb oczekiwań, wspólnych dla wszystkich klientów podmiotów świadczących usługi.

11.06.2013

Marketing wewnętrzny w kancelarii podatkowej

Doradca podatkowy

Zgodnie z koncepcją marketingu wewnętrznego, każdy pracownik jest jednocześnie klientem firmy, a więc powinien być podmiotem działań marketingowych. Chodzi tu o zatrudnianie, motywowanie i zapewnie...

23.05.2013

Uwaga na bezstronność i konflikt interesów

Doradca podatkowy

Zarówno w ustawie o doradztwie podatkowym (Udp), jak i w Zasadach Etyki Doradców Podatkowych zawarte są zapisy służące zapewnieniu obiektywizmu i bezstronności doradcy podczas wykonywania przez niego...

20.05.2013
1    85  86  87  88  89  90  91  92  93    112