Joanna Polańska-Solarz

Artykuły autora

Jak uniknąć błędów we współpracy z mediami

Doradca podatkowy

Chcąc dotrzeć do mediów z informacją prasową na temat działalności firmy należy uwzględnić specyfikę pracy dziennikarzy i starać się ustrzec przed popełnieniem błędów, które nie tylko spowodują...

15.01.2015

Audyt komunikacyjny

Doradca podatkowy

Badanie dotychczasowego sposobu komunikowania się firmy z otoczeniem dla celów public relations jest ważnym elementem diagnozy stanu wyjściowego dla potrzeb PR. Pozwala uzyskać odpowiedź na pytanie,...

02.01.2015

Zawieszenie i skreślenie z listy doradcy podatkowego

Doradca podatkowy

Doradca podatkowy może na określony okres czasu przerwać wykonywanie czynności zawodowych. Zachowuje wtedy tytuł zawodowy i może powrócić do wykonywania zawodu. Natomiast wniosek o skreślenie z listy...

02.01.2015

Tożsamość firmy jako czynnik wizerunku

Doradca podatkowy

Tożsamość firmy to jedyna w swoim rodzaju natura firmy zestaw cech i kompetencji które posiada lub które pragnie wykształcić po to, by w drodze komunikacji przekazać je otoczeniu, a w konsekwencji...

02.01.2015
1    53  54  55  56  57  58  59  60  61    112