Joanna Polańska-Solarz

Artykuły autora

Trzy kierunki budowania marki

Doradca podatkowy

Działania marketingowe kancelarii podatkowej, które służą budowaniu silnej, czyli rozpoznawalnej i pozytywnie kojarzonej marki powinny byś adresowane do trzech głównych grup: klientów, pracowników i...

03.09.2015

Jak pokazać klientowi niewidzialną usługę

Doradca podatkowy

Dokonując zakupu specjalistycznej usługi klient staje wobec problemu oceny jej jakości. Nie mając specjalistycznej wiedzy nie wie, czy może oczekiwać więcej, czy usługa świadczona jest na najwyższym...

28.08.2015

Etyka zawodowa działalności w internecie

Doradca podatkowy

Choć Zasady Etyki Zawodowej Doradców podatkowych nie odnoszą się wprost do prowadzenia czynności zawodowych za pośrednictwem internetu, to wiele zapisów można w takich przypadkach zastosować,...

19.08.2015
1    40  41  42  43  44  45  46  47  48    112