Cztery P już już nie wystarcza
Każdy, kto choć trochę interesuje się marketingiem słyszał o koncepcji 4P czyli o marketingowym miksie. Autorzy najnowszej wersji biblii marketingu - P. Kotler i K. Lane uważają, że dzisiaj 4P to za...
04.02.2016Każdy, kto choć trochę interesuje się marketingiem słyszał o koncepcji 4P czyli o marketingowym miksie. Autorzy najnowszej wersji biblii marketingu - P. Kotler i K. Lane uważają, że dzisiaj 4P to za...
04.02.2016Uroczyste obchody rocznic lub jubileuszy (co najmniej 25 lat) istnienia kancelarii to dobra okazja do nagłośnienia informacji na jej temat, szczególnie na lokalnym rynku.
27.01.2016Kancelaria, której zależy na pozyskaniu nowych zleceń, musi zaistnieć tam, gdzie znajdują się jej potencjalni klienci. Warto poszukać z swoim regionie takich organizacji, firm i instytucji, z którymi...
26.01.2016Zmiany na rynku usług księgowych i doradczych oraz rosnące znaczenie elektronicznych form komunikacji znacząco wpłynęły na oczekiwania klientów kancelarii podatkowych. Możemy zaobserwować trzy trendy
21.01.2016Jednym ze sposób na zwiększenie konkurencyjności jest koncentracja na określonym rynku i kliencie. Skupienie się na potencjalnym kliencie, którego potrzeby jesteśmy w stanie zaspokoić zwiększa...
14.01.2016