Joanna Polańska-Solarz

Artykuły autora

Cztery P już już nie wystarcza

Doradca podatkowy

Każdy, kto choć trochę interesuje się marketingiem słyszał o koncepcji 4P czyli o marketingowym miksie. Autorzy najnowszej wersji biblii marketingu - P. Kotler i K. Lane uważają, że dzisiaj 4P to za...

04.02.2016

Rocznice i jubileusze kancelarii podatkowej

Doradca podatkowy

Uroczyste obchody rocznic lub jubileuszy (co najmniej 25 lat) istnienia kancelarii to dobra okazja do nagłośnienia informacji na jej temat, szczególnie na lokalnym rynku.

27.01.2016

Czego oczekują klienci kancelarii podatkowych

Doradca podatkowy

Zmiany na rynku usług księgowych i doradczych oraz rosnące znaczenie elektronicznych form komunikacji znacząco wpłynęły na oczekiwania klientów kancelarii podatkowych. Możemy zaobserwować trzy trendy

21.01.2016

Potencjalny klient, czyli kto?

Doradca podatkowy

Jednym ze sposób na zwiększenie konkurencyjności jest koncentracja na określonym rynku i kliencie. Skupienie się na potencjalnym kliencie, którego potrzeby jesteśmy w stanie zaspokoić zwiększa...

14.01.2016
1    32  33  34  35  36  37  38  39  40    112