Sztuka przyciągania klientów
Marketing musi być uwodzeniem, nie napaścią pisze David H. Maister, ekspert od zarządzania firmami usług profesjonalnych. Rzeczywiście, nachalne metody promocji, takie jak reklama czy akwizycja są w...
24.02.2016Marketing musi być uwodzeniem, nie napaścią pisze David H. Maister, ekspert od zarządzania firmami usług profesjonalnych. Rzeczywiście, nachalne metody promocji, takie jak reklama czy akwizycja są w...
24.02.2016W trakcie współpracy z klientem zdarzają się sytuacje konfliktowe. Najlepszym sposobem na rozwiązanie problemu zaistniałego między stronami jest dialog. Szanse na dojście do porozumienia są jednak...
22.02.2016Doradca podatkowy ma obowiązek zachować w tajemnicy wszelkie fakty i informacje, jakie powziął w związku z wykonywaniem zawodu. Musi też zapewnić przestrzeganie tajemnicy przez wszystkie osoby...
19.02.2016Przedsiębiorcy bardzo rzadko zmieniają biura rachunkowe i kancelarie podatkowe. Jeśli nie dojdzie do rażących uchybień po stronie usługodawcy lub znaczącego pogorszenia kondycji firmy, skutkującej...
18.02.2016Standaryzacja czynności wykonywanych przez pracowników biura rachunkowego lub kancelarii podatkowej to jeden z podstawowych warunków wysokiej jakości obsługi, a co za tym idzie, zadowolenia klienta i...
04.02.2016