Uważaj jak się promujesz
Uleganie trendom i powielanie wzorców w promocji nie zawsze się opłaca. Lepiej zastanowić się, jak nas odbiorą klienci i czy przyjęta strategia komunikacji pokazuje kim naprawdę jesteśmy.
15.09.2016Uleganie trendom i powielanie wzorców w promocji nie zawsze się opłaca. Lepiej zastanowić się, jak nas odbiorą klienci i czy przyjęta strategia komunikacji pokazuje kim naprawdę jesteśmy.
15.09.2016Sukces firmy budowany jest nie tylko w oparciu o wysoką jakość usług - zależy też od ogólnej atmosfery wokół firmy, a tę tworzy komunikacja z otoczeniem.
08.09.2016Odejście pracownika to nie tylko kwestia utraty przez kancelarię klientów, ale również kłopoty organizacyjne. Warto zawczasu pomyśleć o takich rozwiązaniach, które zminimalizują negatywne skutki...
01.09.2016Badanie opinii klientów albo pracowników nie musi oznaczać wydatków ani marnowania czasu przed komputerem. Za pomocą internetowych formularzy można samodzielnie, w bardzo łatwy sposób tworzyć i...
01.09.2016Skoro tzw. mowa ciała jest znacznie silniejszą od słów formą przekazu, to przygotowanie się do wystąpienia publicznego nie może ograniczać się tylko do zaplanowania tego, CO powiemy. Równie istotne,...
25.08.2016