Joanna Polańska-Solarz

Artykuły autora

Środki popierania sprzedaży usług

Doradca podatkowy

O tym składniku marketingu mix w odniesieniu do usług wspomina się rzadko. O ile reklama i public relations to znane i stosowane przez kancelarie podatkowe i biura rachunkowe instrumenty...

01.12.2016

Reklama w prasie – jak sprawić, by była skuteczna?

Doradca podatkowy

Chociaż w ostatnich latach publikacje internetowe znacznie ograniczyły skuteczność mediów drukowanych, to te o zasięgu lokalnym mają się całkiem nieźle i warto je brać pod uwagę, jako element...

24.11.2016

Łatwiej zatrzymać niż pozyskać

Doradca podatkowy

W branży usług księgowych warto dbać o obecnych klientów co najmniej z dwóch powodów: biorąc po uwagę nakłady na marketing jest to po prostu tańsze, a po drugie realna szansa na nowe zlecenia...

24.11.2016

Jak komunikować specjalizację

Doradca podatkowy

Kancelarie podatkowe, które koncentrują się na obsłudze określonych branż mają do wyboru szereg instrumentów, które pomogą im dotrzeć do wybranej grupy potencjalnych klientów i zainteresować swoją...

17.11.2016

Dwa oblicza jakości usług

Doradca podatkowy

Jedną w głównych cech charakterystycznych usług profesjonalnych jest to, że ocena i zadowolenie klienta determinuje nie tylko poziom merytoryczny usługi, ale także stosunek usługodawcy do klienta...

17.11.2016
1    16  17  18  19  20  21  22  23  24    112