Nowy PR w praktyce
Głośny przypadek konsultantki jednej z sieciowym firm kosmetycznych stanowi doskonały przykład problemów, jakie mogą się pojawić przy prowadzeniu działań public relations.
14.06.2017Głośny przypadek konsultantki jednej z sieciowym firm kosmetycznych stanowi doskonały przykład problemów, jakie mogą się pojawić przy prowadzeniu działań public relations.
14.06.2017Cykl pracy nad prezentowaniem firmy w mediach społecznościowych przypomina pętlę: tworzysz, testujesz, modyfikujesz i znowu tworzysz. Jeśli stale dodajemy nowe treści, mamy materiał do analizy i...
08.06.2017W artykule zamieszczonym niedawno w serwisie entrepreneur.com doświadczeni przedsiębiorcy dzielą się radami, jak sprawić by negocjacje z klientami lub kontrahentami przebiegały gładko i zakończyły...
08.06.2017Dla wielu właścicieli kancelarii podatkowych i biur rachunkowych stworzenie księgi marki nie będzie stanowiło większego problemu. Wiele elementów składowych księgi jest bowiem stosowanych na co...
01.06.2017Zdarza się, że ulegając trendom i presji konkurencji zakładamy firmową stronę na Facebooku, konto na Instagramie i LinkedIn lub rozpoczynamy pisać bloga. Początkowy zapał szybko opada, bo okazuje...
01.06.2017