Joanna Polańska-Solarz

Artykuły autora

Niepozorny, ale potężny instrument marketingowy

Doradca podatkowy

Komunikacja mailowa to dzisiaj codzienność każdej kancelarii podatkowej niezależnie od wielkości. Dziesiątki, czasem nawet setki wiadomości trafiają codziennie do klientów, partnerów i kontrahentów...

09.07.2013

Doradcy podatkowi będą mieli swój sztandar

Doradca podatkowy

W preambule do regulaminu wręczenia, użytkowania i przechowywania sztandaru KIDP czytamy, że dowodem godności i honoru jakimi szczyci się doradca podatkowy jest posiadanie sztandaru. Natomiast fakt...

27.06.2013

Wizerunek eksperta

Doradca podatkowy

Jednym z najskuteczniejszych sposób na pozyskanie klientów przez wyspecjalizowanego doradcę podatkowego jest budowanie wizerunku eksperta.

21.06.2013
1    83  84  85  86  87  88  89  90  91    112