Skuteczność działania zależy od efektywnego wykorzystywania czasu
Wszechobecny pośpiech i ciągły brak czasu coraz bardziej zmusza nas do planowania i efektywnego wykorzystywania każdej chwili.
13.03.2014Wszechobecny pośpiech i ciągły brak czasu coraz bardziej zmusza nas do planowania i efektywnego wykorzystywania każdej chwili.
13.03.2014IV Krajowy Zjazd Doradców Podatkowych zobowiązał Krajową Radę Doradców Podatkowych IV kadencji do stworzenia strategii działań komunikacyjnych i specjalnie na ten cel przeznaczył środki finansowe.
07.03.2014Promocja usług profesjonalnych rządzi się zupełnie innymi prawami niż promocja usług innego typu, a tym bardziej towarów. Ich niematerialny charakter i inne specyficzne cechy powodują, że...
06.03.2014Skuteczne budowanie wizerunku firmy nie jest możliwe bez doskonałej znajomości strategii firmy przez wszystkich jej pracowników.
28.02.2014Na pierwszym posiedzeniu Krajowej Rady Doradców Podatkowych IV kadencji jej członkowie wybrali spośród siebie pięciu wiceprzewodniczących, skarbnika, sekretarza oraz komisje stałe.
27.02.2014