Joanna Polańska-Solarz

Artykuły autora

Public relations – ważny element sukcesu firmy

Doradca podatkowy

Produkty i usługi najwyższej jakości i doskonały marketing nie gwarantują realizacji celów ekonomicznych firmy. Konieczny jest jeszcze jeden składnik: public relations.

26.06.2014

Wyjdź klientowi naprzeciw!

Doradca podatkowy

Z perspektywy klienta częstym błędem usługodawców jest zbyt mała aktywność w zakresie inicjowania kontaktów. Do tej pory klient szukał informacji o usługach, które potrzebował, teraz role się...

24.06.2014

Przyjęto regulamin Funduszu Restrukturyzacyjnego KIDP

Doradca podatkowy

Podczas IV Krajowego Zjazdu Doradców Podatkowych w styczniu br. powołano Fundusz stanowiący rezerwę finansową Krajowej Izby Doradców Podatkowych przeznaczoną na wsparcie procesów restrukturyzacyjnych...

23.06.2014

Zmiana danych? Należy powiadomić KRDP

Doradca podatkowy

Osoby fizyczne wpisane na listę doradców podatkowych mają obowiązek zawiadomić Krajową Radę Doradców Podatkowych o każdorazowej zmianie danych objętych wpisem.

13.06.2014

Badanie otoczenia firmy na potrzeby działań promocyjnych

Doradca podatkowy

Przed podjęciem działań promocyjnych należy określić grupy docelowe, do których kierujemy komunikat oraz otoczenie, czyli krąg osób, instytucji i innych podmiotów, które także zetkną się z przekazem...

12.06.2014
1    64  65  66  67  68  69  70  71  72    112