Public relations – ważny element sukcesu firmy
Produkty i usługi najwyższej jakości i doskonały marketing nie gwarantują realizacji celów ekonomicznych firmy. Konieczny jest jeszcze jeden składnik: public relations.
26.06.2014Produkty i usługi najwyższej jakości i doskonały marketing nie gwarantują realizacji celów ekonomicznych firmy. Konieczny jest jeszcze jeden składnik: public relations.
26.06.2014Z perspektywy klienta częstym błędem usługodawców jest zbyt mała aktywność w zakresie inicjowania kontaktów. Do tej pory klient szukał informacji o usługach, które potrzebował, teraz role się...
24.06.2014Podczas IV Krajowego Zjazdu Doradców Podatkowych w styczniu br. powołano Fundusz stanowiący rezerwę finansową Krajowej Izby Doradców Podatkowych przeznaczoną na wsparcie procesów restrukturyzacyjnych...
23.06.2014Osoby fizyczne wpisane na listę doradców podatkowych mają obowiązek zawiadomić Krajową Radę Doradców Podatkowych o każdorazowej zmianie danych objętych wpisem.
13.06.2014Przed podjęciem działań promocyjnych należy określić grupy docelowe, do których kierujemy komunikat oraz otoczenie, czyli krąg osób, instytucji i innych podmiotów, które także zetkną się z przekazem...
12.06.2014