Joanna Polańska-Solarz

Artykuły autora

Blog nie jest wyłącznie narzędziem e-marketingu

Media społecznościowe otwierają szerokie możliwości dotarcia z informacją do bardzo szerokiej grupy odbiorców. Stanowią ważną alternatywę dla kontaktów bezpośrednich, choć nigdy nie będą tak równie...

28.05.2015

Do 30 czerwca konieczna decyzja w sprawie ABI

Do 30 czerwca br. firmy, w których dochodzi do przetwarzania danych osobowych muszą dostosować status administratorów bezpieczeństwa informacji (ABI) do nowych przepisów. Dotyczy to także...

28.05.2015

Zaangażowanie społeczne jako czynnik wizerunku

Doradca podatkowy

Działalność pro publico bono, sponsoring czy mecenat nie są wymieniane jako instrumenty public relations. Można je określić jako działania wspierające, uzupełniające w stosunku do PR-u, ponieważ z...

20.05.2015
1    45  46  47  48  49  50  51  52  53    112