Obecność w mediach – wskazówki dla małych kancelarii
Współpraca z mediami to instrument promocji, który może być z powodzeniem wykorzystywany także przez najmniejsze kancelarie. Oto kilka wskazówek dotyczących zaistnienia w mediach.
05.06.2015Współpraca z mediami to instrument promocji, który może być z powodzeniem wykorzystywany także przez najmniejsze kancelarie. Oto kilka wskazówek dotyczących zaistnienia w mediach.
05.06.2015Uczestnictwo doradcy podatkowego w szkoleniach organizowanych przez inny niż właściwy dla niego regionalny oddział Krajowej Izby Doradców Podatkowych odbywa się na warunkach finansowych takich...
05.06.2015Media społecznościowe otwierają szerokie możliwości dotarcia z informacją do bardzo szerokiej grupy odbiorców. Stanowią ważną alternatywę dla kontaktów bezpośrednich, choć nigdy nie będą tak równie...
28.05.2015Do 30 czerwca br. firmy, w których dochodzi do przetwarzania danych osobowych muszą dostosować status administratorów bezpieczeństwa informacji (ABI) do nowych przepisów. Dotyczy to także...
28.05.2015Działalność pro publico bono, sponsoring czy mecenat nie są wymieniane jako instrumenty public relations. Można je określić jako działania wspierające, uzupełniające w stosunku do PR-u, ponieważ z...
20.05.2015