Marcin Pietraszek

Artykuły autora

Twoja firma na Facebooku - jak to wpływa na klientów?

Małe i średnie firmy

Social media, a w szczególności Facebook i Twitter, w bardzo dużym stopniu wpłynęły na relacje pomiędzy klientami a markami. Zmiany te nastąpiły tak szybko, że firmy działające w tradycyjny sposób...

27.03.2017

6 zasad profesjonalnej obsługi klienta

Małe i średnie firmy

Bez względu na branżę, w jakiej działa firma, bez względu na wysokość jej obrotów czy też liczbę zatrudnionych osób, jedno zawsze pozostaje niezmienne. Każde przedsiębiorstwo świadczy swoje usługi...

20.02.2017

Mity o strategii marketingowej

Małe i średnie firmy

Niemal każdy menedżer lub przedsiębiorca zapytany o to, czy firma potrzebuje strategii marketingowej, odpowie twierdząco. Ale na pytanie, czy jego firma posiada i realizuje taką strategię, wielu z...

15.02.2017

Marketing i wizerunek - nieoczywiste połączenie

Małe i średnie firmy

Mówiąc o narzędziach marketingowych, zazwyczaj mamy na myśli nowoczesne techniki lub nawet oprogramowanie, które może pomóc firmie w zwiększeniu jej sprzedaży. Często jednak zapominamy o tym, że na...

06.02.2017

Jak przygotować strategię dla małej firmy?

Małe i średnie firmy

Temat tworzenia strategii marketingowej, może wydawać się procesem niezwykle skomplikowanym. Jeśli chcemy stworzyć strategię dla małej firmy, nie musimy trzymać się zaleceń odpowiednich dla...

28.12.2016
  1  2  3  4  5