Akademia Doradcy Podatkowego

Doradca podatkowy

Redakcja Przeglądu Podatkowego i Krajowa Izba Doradców Podatkowych zapraszają naseminarium: Koszty używania samochodu w 2014 r. oraz pobór podatku przez płatnika.

28.03.2014

Sprytna strategia

Doradca podatkowy

Wyznaczanie celów to jeden z najważniejszych i najtrudniejszych elementów strategii marketingowej. Zgodnie z koncepcją SMART jest kilka warunków, które powinny spełniać dobrze zdefiniowane cele.

27.03.2014

Poznaliśmy ranking firm i doradców podatkowych w 2013 r.

Doradca podatkowy

Już po raz ósmy Dziennik Gazeta Prawna wybrał najlepsze i najskuteczniejsze firmy doradcze i najlepszych doradców podatkowych. Za najlepsze firmy, biorąc pod uwagę ich osiągnięcia w 2013 r., uznano...

11.03.2014

Samorząd doradców podatkowych stawia na promocję zawodu

Doradca podatkowy

IV Krajowy Zjazd Doradców Podatkowych zobowiązał Krajową Radę Doradców Podatkowych IV kadencji do stworzenia strategii działań komunikacyjnych i specjalnie na ten cel przeznaczył środki finansowe.

07.03.2014

PR czy reklama – oto jest pytanie

Doradca podatkowy

Promocja usług profesjonalnych rządzi się zupełnie innymi prawami niż promocja usług innego typu, a tym bardziej towarów. Ich niematerialny charakter i inne specyficzne cechy powodują, że...

06.03.2014

Wolters Kluwer na Dobry Początek!

Doradca podatkowy

Rozpoczynasz działalność w dziedzinie usług podatkowych lub księgowych? Otwierasz Kancelarię? Zakładasz Biuro?Dobrze trafiłeś!

28.02.2014

Program działania KIDP na lata 2014-2017

Doradca podatkowy

Podczas IV Krajowego Zjazdu Doradców Podatkowych delegaci reprezentujący 16 regionalnych oddziałów Krajowej Izby Doradców Podatkowych przyjęli program działania samorządu na kolejne 4 lata.

20.02.2014

Konferencja VAT 2014 – relacja

Doradca podatkowy

Wiele zmian w zakresie podatku od towarów i usług, które weszły w życie z dniem 1 stycznia 2014 r., zasługuje na miano rewolucyjnych, gdyż zmienione przepisy obowiązywały przez 20 lat.Dnia 6 lutego...

19.02.2014

Marketing w internecie – zanim zapadnie decyzja

Doradca podatkowy

Najczęstszym powodem założenia bloga lub obecności firmy w mediach społecznościowych jest to że inni już tam są! Tymczasem, to bardzo skuteczne narzędzie promocji, wykorzystywane w niewłaściwy sposób...

13.02.2014