Joanna Polańska-Solarz

Artykuły autora

Nowe technologie ograniczają osobisty kontakt z doradcą

Doradca podatkowy

Wraz z upowszechnieniem Internetu znaczna większość kontaktów pomiędzy klientem a kancelarią podatkową odbywa się drogą elektroniczną. Programu i systemy do obsługi podatkowej i księgowej, a także...

16.11.2012

KRDP odniosła się do projektu ustawy deregulacyjnej

Doradca podatkowy

30 października br. Krajowa Rada Doradców Podatkowych przekazała resortowi sprawiedliwości swoje uwagi do projektu ustawy o ułatwieniu dostępu do wykonywania zawodów finansowych, budowlanych i...

08.11.2012

Nazwa jako instrument marketingowy

Doradca podatkowy

Nazwa jest najprostszym, a zarazem najpotężniejszym, komunikatem, jaki wysyła firma. Decyduje o pierwszym wrażeniu w kontakcie z przedsiębiorstwem.

03.11.2012
1    95  96  97  98  99  100  101  102  103    112