Joanna Polańska-Solarz

Artykuły autora

Mailing do klienta – informacja, edukacja i promocja

Doradca podatkowy

Nie trzeba tworzyć newslettera dla klientów kancelarii, aby dostarczyć im informacji o kancelarii i aktualności podatkowych za pośrednictwem poczty elektronicznej. E-mail marketing do nie tylko...

30.04.2015

Promocja to nie koniecznie reklama

Doradca podatkowy

Zgodnie z koncepcją marketingowego mixu jednym z czynników, które włącza się po to, by zaspokoić pragnienia i potrzeby klienta, a przedsiębiorstwu zapewnić zysk jest promocja. Często utożsamia się ją...

24.04.2015

Model zarządzania i promocji zależy od potrzeb klienta

Doradca podatkowy

W usługach profesjonalnych klient poszukuje trzech głównych korzyści: fachowej wiedzy, doświadczenia i efektywności. W zależności od problemu, jaki zgłasza klient stosuje się różne metody zarządzania...

16.04.2015
1    47  48  49  50  51  52  53  54  55    112