Newsletter dla klientów – sposób na lojalność
Wydawanie newslettera nie musi wiązać się z koniecznością poświęcenia dużej ilości czasu na jego przygotowanie. Można ograniczyć się do prostej formy i mniejszej częstotliwości.
30.09.2012Wydawanie newslettera nie musi wiązać się z koniecznością poświęcenia dużej ilości czasu na jego przygotowanie. Można ograniczyć się do prostej formy i mniejszej częstotliwości.
30.09.2012Krajowa Rada Doradców Podatkowych może, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, podejmować decyzję o umorzeniu naliczonych składek członkowskich. Jednym z takich przypadków jest przedawnienie, o...
25.09.2012Rosnąca konkurencja i coraz większe wymagania klientów zmuszają doradców podatkowych do coraz większej kreatywności i marketingowego spojrzenia na prowadzenie kancelarii. Jak przekonać klientów, że...
24.09.2012Wielu doradców podatkowych prowadzi działania edukacyjne i promocyjne na rzecz swoich klientów. Niektóre z nich mogą być uznane za punktowana formy podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
14.09.2012Podczas codziennych spotkań z klientami i kontrahentami warto pamiętać o regułach dotyczących odległości pomiędzy rozmówcami i zapewnieniu najdogodniejszych dla udanych negocjacji warunków do...
13.09.2012