Marcin Pietraszek

Artykuły autora

Inbound marketing, czyli sprzedaż bez nachalności

Małe i średnie firmy

Klasyczny marketing jest stosunkowo drogi i mało skuteczny, często bowiem opiera się na kierowaniu przekazu reklamowego do przypadkowych osób. A przecież współcześnie, szczególnie wykorzystując...

20.06.2016

Content marketing dla początkujących

Małe i średnie firmy

Content marketing to obecnie pojęcie bardzo popularne, choć nie zawsze poprawnie rozumiane. Na czym tak naprawdę polega marketing treści i w jaki sposób można go wykorzystać w nowoczesnej, choć...

31.05.2016

Czy social media są dla każdej firmy?

Popularność mediów społecznościowych sprawia, że coraz więcej firm chce zaznaczyć w nich swoją obecność. Są jednak i tacy przedsiębiorcy, którzy wciąż zastanawiają się: czy warto?. To pytanie jest...

04.05.2016

Jak promować markę w internecie?

Małe i średnie firmy

Trudno sobie dziś wyobrazić promowanie znanej marki z pominięciem internetu. Nawet te firmy, które nie prowadzą sprzedaży poprzez sieć, dbają o wysokie pozycje w wyszukiwarkach, reklamują się i...

09.12.2015
  1  2  3  4  5