Marcin Pietraszek

Artykuły autora

Pięć sposobów na wzmocnienie lojalności klienta

Małe i średnie firmy

Większość działań marketingowych prowadzonych przez firmy w internecie (ale nie tylko) koncentruje się na pozyskiwaniu nowych klientów. Ale marketing nie powinien kończyć się w momencie, w którym...

21.11.2016

Skuteczna promocja firmy - od czego zacząć?

Małe i średnie firmy

Masz świetny produkt lub innowacyjną usługę. Jesteś przekonany, że oferta, którą przygotowałeś wraz z kreatywnym zespołem świetnych specjalistów doskonale wpisuje się w zapotrzebowanie rynku....

17.10.2016

Marketing zawsze na czas - real time marketing

Małe i średnie firmy

Definicji Real Time Marketingu jest wiele. W każdej jednak najważniejszym aspektem okazuje się szybkie reagowanie na rozmaite sytuacje, które mogą interesować potencjalnych odbiorców marki. Co to...

19.09.2016

Nazwa dla firmy - 5 najczęściej popełnianych błędów

Małe i średnie firmy

Wymyślić nazwę dla firmy? Może się wydawać, że nie ma nic prostszego! Dlatego za kreowanie nazw najczęściej biorą się sami założyciele firm, rezygnując z pomocy agencji namingowych. Niestety, takie...

08.08.2016
  1  2  3  4  5