Jak skutecznie zaplanować działania promocyjne?
Wszelkie strategie marketingowe powinny być realizowane po dokładnym określeniu celów, czyli stanu, jaki chcemy osiągnąć po zakończeniu działań promocyjnych.
20.12.2013Wszelkie strategie marketingowe powinny być realizowane po dokładnym określeniu celów, czyli stanu, jaki chcemy osiągnąć po zakończeniu działań promocyjnych.
20.12.2013PR może służyć różnym celom bogactwo narzędzi jakie oferuje sprawia, że może być stosowany zarówno w relacjach przedsiębiorstwo otoczenie biznesowe, wewnątrz firmy, ale także budowania wizerunku...
18.12.2013Krajowa Rada Doradców Podatkowych przyjęła propozycje zmian w zasadach etyki zawodowej, które przedstawi delegatom podczas IV Krajowego Zjazdu Doradców Podatkowych w styczniu przyszłego roku....
17.12.2013Krajowa rada Doradców Podatkowych już po raz trzeci w tej kadencji postanowiła objąć patronatem kierunek studiów o tematyce związanej z doradztwem podatkowych....
29.11.2013Planując jakiekolwiek działania wizerunkowe należy je z góry kompleksowo zaplanować, aby były spójne i w jednolity sposób prezentowały firmę wobec klientów i szeroko pojętego otoczenia biznesowego i...
28.11.2013