Joanna Polańska-Solarz

Artykuły autora

Nieuświadomione potrzeby klienta

Doradca podatkowy

Wielokrotnie zdarza się, że klient przychodzi do kancelarii lub biura z jakimś problemem lub zapytaniem i w trakcie rozmowy okazuje się, że w rzeczywistości jest to tylko mała część obszarów, w...

29.09.2016

Jak prezentować ofertę na stronie internetowej

Doradca podatkowy

Każda firmowa strona internetowa ma trzy podstawowe zakładki: o nas, kontakt i oferta. Ta ostatnia ma szczególne znaczenie z punktu widzenia klienta, dlatego przy jej projektowaniu należy uwzględnić...

29.09.2016

Odpowiednie dać rzeczy słowo w przekazie marketingowym

Doradca podatkowy

Na stronach internetowych i w materiałach promocyjnych kancelarii i biur podatkowych króluje pustosłowie. Najczęściej pojawiającym się wyrazem jest profesjonalizm, a najpopularniejszym hasłem partner...

22.09.2016

Referencje i certyfikaty

Doradca podatkowy

W branży usług profesjonalnych szczególnie duże znaczenie ma potwierdzenie kompetencji usługodawcy przez osoby trzecie. Żadna autopromocja nie będzie tak przekonująca i skuteczna jak rekomendacje...

22.09.2016
1    19  20  21  22  23  24  25  26  27    112