Nieuświadomione potrzeby klienta
Wielokrotnie zdarza się, że klient przychodzi do kancelarii lub biura z jakimś problemem lub zapytaniem i w trakcie rozmowy okazuje się, że w rzeczywistości jest to tylko mała część obszarów, w...
29.09.2016Wielokrotnie zdarza się, że klient przychodzi do kancelarii lub biura z jakimś problemem lub zapytaniem i w trakcie rozmowy okazuje się, że w rzeczywistości jest to tylko mała część obszarów, w...
29.09.2016Każda firmowa strona internetowa ma trzy podstawowe zakładki: o nas, kontakt i oferta. Ta ostatnia ma szczególne znaczenie z punktu widzenia klienta, dlatego przy jej projektowaniu należy uwzględnić...
29.09.2016Na stronach internetowych i w materiałach promocyjnych kancelarii i biur podatkowych króluje pustosłowie. Najczęściej pojawiającym się wyrazem jest profesjonalizm, a najpopularniejszym hasłem partner...
22.09.2016W branży usług profesjonalnych szczególnie duże znaczenie ma potwierdzenie kompetencji usługodawcy przez osoby trzecie. Żadna autopromocja nie będzie tak przekonująca i skuteczna jak rekomendacje...
22.09.2016Najbardziej popularny model działań marketingowych to połączenie kilku składników skomponowanych tak, aby dostarczyć klientom usługę lub produkt, których potrzebują, a firmie osiągnąć z tego zysk.
15.09.2016