Czy Twój klient wie, że stale podnosisz swoje kwalifikacje?
To, co wydaje się oczywiste dla osób wykonujących zawód doradcy podatkowego może być ważną, i zupełnie nową informacją dla klienta kancelarii.
04.03.2013To, co wydaje się oczywiste dla osób wykonujących zawód doradcy podatkowego może być ważną, i zupełnie nową informacją dla klienta kancelarii.
04.03.2013Na lutowym posiedzeniu Krajowej Rady Doradców Podatkowych powołano Zespół, którego zadaniem będzie koordynacja organizacji Walnych Zgromadzeń w Regionalnych Oddziałach Izby. KRDP zobowiązała Zespół...
22.02.2013W praktyce bardzo często jest tak, że najskuteczniejsze instrumenty marketingowe nie realizowane, mimo że firma deklaruje je jako najważniejsze w swojej działalności.
22.02.2013Członkowie Krajowej Izby Doradców Podatkowych mogą być objęci ochroną ubezpieczeniowa na warunkach wynegocjowanych przez samorząd w umowie generalnej.
16.02.2013Jednym z instrumentów marketingowych służących osiągnięciu przewagi konkurencyjnej, w zgodzie z zasadami etyki zawodowej jest zaoferowanie klientowi dodatkowych świadczeń, wykraczających poza...
15.02.2013