Jednym ze skutecznych sposobów na umocnienie klienta w przekonaniu, że współpraca z doradcą podatkowym oznacza dla niego wymierne korzyści, jest informowanie go w przystępny sposób o zaletach wynikających z tej współpracy. Równie ważne jest akcentowanie przewagi w stosunku do innych podmiotów świadczących podobne usługi.

Jeśli kancelaria wysyła swoim klientom newslettery lub inne wiadomości e-mail, można przygotować krótki komunikat pt. Czy wiesz że… z informacją o tym, że każdy doradca na bieżąco aktualizuje swoją wiedzę podatkową, a wynika to z obowiązków, jakie nakłada na niego samorząd zawodowy. Powinien uczestniczyć w szkoleniach za które uzyskuje punkty, a jeśli nie wywiąże się z tego obowiązku musi się liczyć z odpowiedzialnością dyscyplinarną.

Dzięki takiej informacji klient dowie się, że wiedza doradcy została zweryfikowana nie tylko na etapie uzyskania tytułu, ale jest sprawdzana przez cały okres jego aktywności zawodowej.  Z pewnością przyczyni się to do zwiększenia zaufania do doradcy, ponieważ wysokie kwalifikacje i fakt ich stałej weryfikacji, są z punktu widzenia klienta, gwarancją dobrej obsługi. Warto także przypominać, że wszyscy doradcy obowiązkowo należą do samorządu zawodowego, który czuwa nad prawidłowym świadczeniem przez nich usług, m.in. doskonaleniem wiedzy, ale także nad tym, by byli objęci ubezpieczeniem OC, przestrzegali tajemnicy zawodowej i innych obowiązków, które wynikają z faktu przynależności do rodziny zawodów zaufania publicznego.

Taką informację dla klienta można również przekazać w formie pisemnej, dołączając do rozliczenia za usługi, a także umieścić na stronie internetowej kancelarii.
 

 

Polecamy nasze konferencje.

Już wkrótce! Maj 2013.

Cykl konferencji pt.: "Rola orzecznictwa sądów administracyjnych w  praktyce stosowania prawa podatkowego"