Joanna Polańska-Solarz

Artykuły autora

Budowanie wizerunku – od czego zacząć?

Doradca podatkowy

Wielu właścicieli małych i średnich firm ma świadomość , jak ważne jest świadome i zaplanowane budowanie wizerunku przedsiębiorstwa oraz aktywna komunikacja z otoczeniem. Nie tylko w zakresie public...

28.08.2014

Samorząd doradców podatkowych w regionach

Doradca podatkowy

W miastach wojewódzkich działa 16 Regionalnych oddziałów Izby, które realizują zadania wynikające ze Statutu KIDP oraz z uchwał Krajowych Zjazdów.

28.08.2014

Jak ubiegać się o zwolnienie ze składek członkowskich?

Doradca podatkowy

IV Krajowy Zjazd Doradców Podatkowych postanowił, że Krajowa Rada może, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, podejmować decyzję o zwolnieniu w całości lub w części z obowiązku opłacania składek...

25.08.2014

Grupy docelowe działań public relations

Doradca podatkowy

Adresatami działań public relations są nie tylko klienci. Kompleksowa i spójna strategia PR powinna obejmować całe otoczenie przedsiębiorstwa.

25.08.2014
1    60  61  62  63  64  65  66  67  68    112