Joanna Polańska-Solarz

Artykuły autora

Znajdź swój styl promocji

Doradca podatkowy

Aby firma stała się rozpoznawalna i wyróżniała się spośród konkurencji w strategii promocyjnej powinien znaleźć się stały, powtarzalny motyw, na który składa się treść (slogan, określenie misji,...

26.03.2015

PR – sukces tylko dla cierpliwych

Doradca podatkowy

Kiedy właściciel małej kancelarii przełamie opory przed stosowaniem marketingu, musi mieć świadomość, że na efekty public relations trzeba poczekać czasem kilka miesięcy, a niekiedy nawet parę lat....

19.03.2015

Emocje i korzyści rządzą w marketingu

Doradca podatkowy

Niezależnie od tego, czy reklamujemy nową czekoladę czy nowo otwartą kancelarię, najskuteczniejszym sposobem na przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta jest emocjonalny przekaz i przekonujące...

12.03.2015
1    49  50  51  52  53  54  55  56  57    112