Znajdź swój styl promocji
Aby firma stała się rozpoznawalna i wyróżniała się spośród konkurencji w strategii promocyjnej powinien znaleźć się stały, powtarzalny motyw, na który składa się treść (slogan, określenie misji,...
26.03.2015Aby firma stała się rozpoznawalna i wyróżniała się spośród konkurencji w strategii promocyjnej powinien znaleźć się stały, powtarzalny motyw, na który składa się treść (slogan, określenie misji,...
26.03.2015W najbliższy wtorek mija termin na dokonanie wpisów w panelu mDoradca i przesłanie potwierdzeń uczestnictwa w konferencjach, szkoleniach, warsztatach i innych formach doskonalenia zawodowego do biur...
26.03.2015Kiedy właściciel małej kancelarii przełamie opory przed stosowaniem marketingu, musi mieć świadomość, że na efekty public relations trzeba poczekać czasem kilka miesięcy, a niekiedy nawet parę lat....
19.03.2015Trwają prace nad przygotowanym w Ministerstwie Sprawiedliwości projektem ustawy o nieodpłatnej pomocy prawnej i informacji prawnej. Z zakresu przedmiotowego ustawy zostały jednak wyłączone sprawy...
19.03.2015Niezależnie od tego, czy reklamujemy nową czekoladę czy nowo otwartą kancelarię, najskuteczniejszym sposobem na przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta jest emocjonalny przekaz i przekonujące...
12.03.2015