Usługi prawnicze w dobie konkurencji
Prawnicy oferują swoim klientom usługę, nie materialny produkt, który możemy obejrzeć, sprawdzić przed decyzją o zakupie. Klienci kupują wyobrażenie o tym, co możemy im zaoferować. Marketing usług...
20.05.2010Prawnicy oferują swoim klientom usługę, nie materialny produkt, który możemy obejrzeć, sprawdzić przed decyzją o zakupie. Klienci kupują wyobrażenie o tym, co możemy im zaoferować. Marketing usług...
20.05.2010Prawnicy oferują swoim klientom usługę, nie materialny produkt, który możemy obejrzeć, sprawdzić przed decyzją o zakupie. Klienci kupują wyobrażenie o tym, co możemy im zaoferować. Marketing usług...
20.05.2010Przez lata działalności w międzynarodowych organizacjach sędziów nigdy nie spotkałam się ze strony sędziów z innych krajów z jakąkolwiek krytyką faktu, że są poddawani ocenie. U nas projekt...
06.05.2010Wśród wielu wad wymiaru sprawiedliwości, jedną z najbardziej szkodliwych dla wszystkich uczestników postępowań sądowych wydaje się nadmiar formalizmu w orzekaniu, któremu nader często towarzyszy...
04.05.2010Przyzwyczailiśmy się już do tego, że gdy tylko jakaś duża kancelaria zmienia siedzibę, uruchamia nowe biuro lub przyjmuje nowych prawników, to w ogólnopolskiej prasie pojawiają się ogłoszenia o tym...
02.05.2010